Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

in deze topic zal ik gaan kijken wat voor kracht de hesi-starterskit in zich heb.de opstelling is als volgt:

 

DR80

250watt hps

lumatek

diamond kap

vk125 afzuiging

500m3 carboriginal

clip on fan

fancontrol met thermostaat

 

het groene gebeuren:

 

12xlowrider1 waarvan:

 

8 op plagron batmix&BAC schimmels.deze krijgen yucca,bacto's en stimulatoren en zullen gevoed gaan worden met bac.

4 op oude cocopeat,nieuwe potgrond,seramis en BAC schimmels.hier zal de hesi op getest gaan worden.

 

er staan ook nog 3 kushmix stekken bij zodat er zeker een lekkere roker vanaf komt.deze gaan mee met de eerste 8 lowriders mee in het schema.

 

de hesiriders(zal ze zo verder gaan noemen)liggen wat mij betreft voor op de rest.weet niet hoe het kan maar het zal wel goeie shit zijn.ow voor ik het vergeet,de hesi starterskit is gesponserd door shop.wietforum.nl bedankt hiervoor.ook voor de goede service omtrent levering van de instalatie.

 

inmiddels is het spul 2weken gegroeid onder tl/spaarlampen.het staat nu nog op 18/6 onder de hps en zal begin volgende week om gaan in 12/12.

de foto van het spul zal ik vanavond even uploaden.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals belooft de foto

 

gallery_12558_6805_629547.jpg

 

vooraan staan de kushmix stekken.de lr2 heb een vlaggetje gekregen en lijk me wel duidelijk.verder zie je nog 4 vlaggetjes met een H.dat zijn de hesi testers.ze staan verspreid door het hele tentje zodat niet alles recht onder de lamp staat te genieten.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt echt exact dezelfde setup als ik, ook RVK125, diamantkap,lumatek, DR80. :verrygood . Daar ga je nog mooie kweekjes mee doen twinny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh

 

laten we hopen op net zulke dikke buds dan.zal deze keer nog niet lukken met lowrider1 maar is een mooie proef hoe die tent werkt.de proefronde in me kast leverde 219 heerlijke grammen gedroogde wiet op.maar met 10gram per lowwy en 20gram per kushstek ben ik gelukkig.dan heb ik tog nog(zoals het nu uit ziet met dames/heren)90gramlowrider1,10-15gram lowrider2 en 60gram kushmix.als ik dat haal ben ik dolgelukkig.

 

ik zeg maar zo:

ik doe me best,bac doet de rest(en een beetje hesi)

 

grzt twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende kweek een aardebak of kuip nemen, gaat een wereld voor je open. Geen gekloot meer met afzuren en tekorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zuur zowiezo niet af.gebruik bac en hesi.bij hesi staat dat je ook niet hoef af te zuren dus dat zit wel goed.het voordeel van potten vind ik dat de teveel aan vocht er onder uit kan en dat ik heel de ruimte optimaal kan benutten.met een kuip heb je onbenutte hoeken en dat wil ik niet.daarom neem ik hoge vierkante potten zodat ik alles vol kan zetten.wat je met een aardebak heb is dat je haast verplicht ben om met blumat ofzo te gaan werken.dit was niet mijn bedoeling.ik vind het veel te leuk elke dag lekker te klooien met de gieter.lekkr actief bezig zijn met mijn planten.maar we treffen elkaar binnenkort en dan praten we hier wel verder over;)

 

tnx 4 post

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha twinny hier hang je duzzz ook nog uit ...ik zal je volgen mate

 

de jonge plantjes zien er mooi groen uit

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er er mooi en netjes uit twin :verrygood

Dit ga ik stilletjes volgen :dribble:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hop nog een topic van twinny

Blackbut is watching you :verrygood

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het schema van hesi volgt en de hele lijn gebruikt krijg je mooie donker groene planten.

 

Zelf twee rondes op hesie gedraaid makkelijke voeding :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey ziet er toppie uit ik ga je volgen

 

 

 

succes

:verrygood

mvg weedsmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je ook volgen :dribble:

Ben benieuwd naar je hesi, ga deze ook binnenkort testen.

 

Succes,

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

allen bedankt voor de reacties.ik zal morgen even nieuwe foto's maken.er zijn op dit moment 10lr1dames in voor zover ik het helder zie.de lr2 is nog een twijfel geval.de hesies gaan echt super als je kijkt dat die het haast van alleen de voeding moeten hebben.ze staan op 60%gare cocopeat.

om het tentje helemaal vol te maken heb ik er 2 madonna stekken erbij gezet.kreeg ik aangeboden en tja als je toch wat plek heb...waarom niet.ik zit er over te denken om morgen of maandag de klok om t gooien zodat alles kan gaan bloeien en niet alleen de lowwy's.die gaan onder 12/12 toch wel door.

 

@johannes

 

het enige wat ik aanhoud zijn de ml voor het aanmaken.verder geef ik naar behoefte.me ogen zijn dus het schema.komt momenteel neer op 2xvoeding 1x water per week.

 

morgen dus foto's

en nu een recovery

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beloofde foto's

 

groepsfoto

 

gallery_12558_6805_583699.jpg

 

hesiryder(een gemiddelde)

 

gallery_12558_6805_401883.jpg

 

lowrider op batmix(de mooiste)

 

gallery_12558_6805_250152.jpg

 

stekken van kushmix

 

gallery_12558_6805_528292.jpg

 

de madonna's

 

gallery_12558_6805_337164.jpg

 

zoals jullie zien is alles onder controle.

 

dan mijn ervaringen van de hesi.de foto die jullie zien is een gemiddelde lowrider op hesi.de andere 3 zijn net zo of iets verder.de lowrider op plagron is echt de mooiste.de andere zijn beduidend kleiner.

de kushmixstekken gaan ook lekker.er staat er 1 in 7,5liter omdat er gewoon plek voor was in de tent en er plek moest komen in me groeihok.

zover ik kan zien zijn dit allemaal dames.ik twijfel nog bij 1 lowrider en bij de lowrider2.zodra ik uitsluitsel heb zijn jullie de eerste om het mee te delen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey gaat lekker hoor twinny :dribble:

 

alles ziet er nog lekker mooi groen uit ...

 

post is verstuurd ( werd tijd :verrygood )

 

keep them green ( zal geen probleem zijn denk ik )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx masteryero

 

@topic

 

de lr2 heb haren geshowt.nog 1 twijfel gval over maar elke dag word de kans op dame groter

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer update!!!!

 

allemaal bedankt voor de reacties.ik hoop dat jullie blijven genieten van al het moois dat er opbloeit.

inmiddels is de tijdklok omgegaan naar 12/12 zodat alles kan gaan bloeien.de lowriders zijn al leuk begonnen met toppen bouwen.met de hesiryders nogsteeds aan kop.

 

eerst groepsfoto

 

gallery_12558_6805_296392.jpg

 

hesiryder

 

gallery_12558_6805_173078.jpg

 

nog een hesiryder

 

gallery_12558_6805_167176.jpg

 

dan een lowrider op plagron/bac

 

gallery_12558_6805_273621.jpg

 

de kushmixstekken(op die ene in 7,5liter na)

 

gallery_12558_6805_264451.jpg

 

en als laatste de 2 mini madonna's

 

gallery_12558_6805_470132.jpg

 

de kushmix in 7,5liter heb ik getopt.die zijscheuten zagen er zo mooi uit,denk ga jij daar je power maar inproppen.tot nu toe geen klachten.zien jullie iets negatiefs???

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks negatiefs, ziet er mooi uit.

 

Gaat dit niet héél vol staan ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ht maar heeeeeeel vol staan hehehe.haal wel wat blad weg :lol:

 

komt goed.ik heb nog wat ruimte eromheen

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...