Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ypsilon

S.o.s. Wiet

Recommended Posts

Hey Blowers!

 

Mijn plantjes hangen in optimale conditie te drogen. A.s.vrijdag hangen ze er 3 weken en dat baart me zorgen. Naar mijn mening zijn ze nog niet helemaal klaar. Ruiken nog naar gras/chlorofyl.

Dus ik zou ze graag nog ff laten hangen tot ze op hun hoogtepunt zitten. Alles eruit halen hé ;)

Maar ik ben zo ontzettend bang dat ik ze mss om zeep help op deze manier. Ik wil ze niet helemaal krokant hebben :P

Nu stel ik me de vraag of je er slecht aan doet om ze een weekje langer te laten hangen? Of moet die handel zo snel mogelijk in de weckpot?

 

Wie kan me asap ff te woord staan aub?

 

Ik wil geen fouten maken want het is mijn allereerste kweek en ik ben al zooooo trots :smoke

 

Thx!

Ypsilon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij, ben je vergeten te knippen :smoke

Mijn buitenwiet ruikte ook zoiets, dacht dat het rotzooi was.

Laten rijpen in een lucht dichte bak, maand later doe ik die pot open.

Mexican Haze ;)

Heb iets van 400 gram uit die plant gehaald, dat deed me wel goed.

 

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

S.O.S. Piet, euh, wiet. :smoke

 

Meer dan drie weken laten drogen kan geen kwaad, ik heb het ook al gedaan, en als ze dan nog niet droog genoeg zijn of niet goed ruiken, gewoon wat in een weckpot verder curen, (af en toe luchten) maar eerst knippen, dat scheelt ook al in geur.

Het kan ook zijn dat ze vanbuiten niet sterk ruiken, of wat muf, maar als je ze open breekt dat er een enorm lekkere geur uitkomt.

 

Als ze nu al te droog zijn kan je ze nu al in potten stoppen, en gewoon opzij (proberen) zetten in het donker, en af en toe eens luchten, vooral als er condens opkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey People!

 

Thx vr de tips en raad. Nog een paar dagen en dan ga ik ze knippen hoor. Ik word ongeduldig :verrygood haha

In een pot curen is idd wel goed vr de weed, dat heb ik al uitgetest met een topje.

Maar een paar maanden laten curen zonder er aan te komen...dat word een probleem vrees ik haha :dribble:

 

Ik hou jullie nog op de hoogte hoe het verlopen is.

Nog een leuke dag!

 

Y.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...