Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thunderbolt42

Thunder.s Kokosnoten Substraat Kweek,,0 x 400 watt allemaal uit

Recommended Posts

echt wel mooie jungle :D

hoe groot zijn de planten nu?

en de eerste topjes komen er ook al aan :P en nu nog heel veel aandikken :D

succes

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit,

en wat een veld :D

hoelang heeft de langste nodig om af te bloeien?

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Thunderbolt! :D

 

Ga je ze dieven? of trimmen? zodat de toppen meer licht krijgen? Want het is inderdaad nogal een jungle daar precies :P

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

ja een jungle is het zeker in forest thunder :lol:

 

de sour neville,s vallen mee qua dichtheid,zie aardig wat licht naar benee komen ,maar de plante hebt de neiging om alle takken naar boven te doen,,,, denk je van ik heb meer hoofdtoppen ,tenminste bij mij wel hoe ik ze kweekt,

 

zal morgen eens gaan meten ,maar denk dat z ruim naar de meter gaan,laatse x was stukkie kleiner ,maar ja de lengte kan ik hebben qua hoogte

 

de pp is een heel bos daar kom totaal geen licht beneden ,of ik tijd heb,of zin om te gaan dieven ,dat zie thunder wel,fluf is leuk voor de bho ,met skuf er door maak je mooie ballen ervan :P ,ga dus alleen voor de boven kant toppen

miss he ???? ,maar dat lezen jullie wel :rofl

 

en luitjes ,hopelijk krijgen jullie foto,s van de sn & pp zonder lampie,s aan

 

ff dit terug gegaan naar ec van 1,2,kreeg iets lichtere blad puntjes ,dus voeding zuiperds zijn ze niet

scheeld weer eurrie,s :P

 

@valentimo laatse x op 14 weken ,ga nu naar 16 weken B) ;) toe,die 14 weken laatse x was te vroeg

 

de jungle greets , thunder B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

ten eerste voor allemaal vreten [ vrede op cocos ;) ]

 

de beloofde foto,s zonder de lampen ,alhoewel ik pas om 9 uur s,morgens m,n bedje uitkomt,denk ik niet gelijk aan de foto,s :lol: ,eerst bakkie ,shaggie en m,n kippen voeren ,maar hierbij m,n foto,s

 

zit nu op een EC waarde van 1,2 dus dat is lekker zuinig ,ondanks dat 1,3 iets teveel was van het goede :P ,ook geef ik die bio crop mee [ verhoogd het suikergehalte in je leafs ],wat het clorofyl verhoogd naar 40%,vandaar het mooie groene bladerdek,en dat verklaar dan ook miss die lage ec ,die ik instuurd.

 

ik ga nu maar pica,s plaatsen al dat geouwehoer op zo,n hypocriete dag [ ja sorry hoor ,maar na deze dagen slaan we elkaar weer de kop in B) ,,,, alle respect voor personen die er wel wat mee doen ]

 

 

foto

gallery_17957_6919_1515676.jpg

dit is als je de deur open doet ,gelijk ariveer je in de jungle van de sour neville,s

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

foto 2

 

als je 3 stappen verder loopt kom je op een open plek en als je daar dan om je heen kijkt zie je de pp staan,met aan rechts nog stukje van de sour neville,s,,ook is me op gevallen dat ondanks de gehel onderkant totaal geen verkleurd blad ziet ,qua verlichtings problemen etc

gallery_17957_6919_1630052.jpg

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

foto van de sour neville,s ,op het open plekje in de jungle

med_gallery_17957_6919_1271599.jpg

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hier nog een pica van de sour neville,s die onder 3x 400 watt staan op kleine 1,90 cm,ze lijken in de lamp gegroeid te zijn op foto is de foto kunst van thunder [ pffffff ]

gallery_17957_6919_2638321.jpg

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

hier een laatse foto van de pp,s en rechts nog wat sour neville,s,,ik heb flits gebruikt,vandaar beetje rare pica,s ,, glinster,of niet helder of verkleuringen,wie helpt thunder fotograferen B)

med_gallery_17957_6919_717622.jpg

 

zo dit waren ze weer ,

 

thunder wens iedereen vrede op cocos toe [ aarde :rofl ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

doe ik m,n best op eens pica,s [ wat je noemt :rofl ] zonder hps te maken ,type niemands iets :P

 

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er valt gewoon niks op aan te merken denk ik! Ziet er prachtig uit!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had je update niet gezien Thunder met de feestdagen :rofl

 

ziet er mooi groen uit, zie zo geen verkleuringen of iets :P

 

gaat lekker, topjes in opbouw zie ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woehahaha Tita thunder had je al helemaal gemist. Hmm thx rie goed excuss :P ja euh de feestdagen dus enz he Thunder B)

 

Maar ziet er goed uit dat groenwoud van je, op naar bomen nu :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

ik dacht al wat doe ik fout ,helemaal niet meer gedacht aan die feestdagen,[ alweer voorbij ]

 

iedergeval thx tita,s

 

 

mvgrt :rofl hunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoo tita thunder

 

aardig jungle heb je daar :rofl

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

ieder een mooi en gelukkig grow & blow jaar toegewenst :P

 

 

hier is thunder weer met niuewe verse pica upload van z,n sour neville,s & PP,s

in tussen wat de ec verhoogd ,werden toch wat geler zeker onder de lampen ,maar komt goed relax :)

 

sta nu 4 weken in de bloei + 1 daggie,de pp,s over een kleine 6 weken eraf ,en de sn,nog 11 a 12 weken :P ;)

de SN,s

gallery_17957_6955_2979711.jpg

 

sn aan de andere kant gister ff met wat bamboe stokken een soort hekje gemaakt ,anders loop ik steeds tegen de stengels aan ,zou zonde zijn als ze afbreken ,met die lompheid van mij :D

gallery_17957_6955_1375148.jpg

hier de pp,s

gallery_17957_6955_1565564.jpg

de sn,s aan de andere kant ,de pp,s staan er links van [ dit zijn de moeders,2 dan ]

gallery_17957_6955_2258370.jpg

weer de sn,s met op de achtergrond de pp.s

gallery_17957_6955_2307165.jpg

 

zo luitjes & luiterinnetjes dit waren ze weer

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey, hier zijn we terug

zieter nog altijd goed uit he, en die gele blaadjes krijg je wel onder controle.

en is die bloeitijd niet ongelofelijk lang? :P

16 weken? moet wel super roken ;)

grtz valentimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dit ziet er wel heel mooi uit ;)

jij gebruitk ook grote bakken zo te zien werkt wel lekker grote bakken dus daar had je al gelijk in!

ik blijf wel even mee kijken ben benieuwd naar je resultaten.

Grtz Highside :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er inderdaad gezond uit!

Gaat je wat moois opleveren dit, en meteen een mooi begin van het nieuwe jaar! :P

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

zo ff gewoon updatie hoor anders verdwijn ik naar pagina 4 :) :)

 

net gespoten voor die klote spint weer [ net belasting ] komt altijd terug ,foto,s kan ik wel maken ,maar de lampen branden weer natuurlijk als ik thuiskomt,miss morgenvroeg ????de pp.s zijn iets bij getrokken ,wat voeding verhoogd en de lampen ietsie hoger gehangen ,stonden echt te laag ,zelfs geen gekruld blad te zien :D

 

dit was de snelle update ,ojaa de meeste sour neville,s zijn rond de 160 cm hoog ,dus lange cola,s zie ik tegemoed :D

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo en nog steeds geen d005.gif en dan nog beestjes ook d062.gif helemaal gek word een mens dan natuurlijk, komop man met die foto's p030.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

hier de beloofde pica,s

 

jeetje was nog donker toen thunder opstond :D :)

 

5e week bloei,vanaf de klok om

 

gallery_17957_6978_2574084.jpg

 

gallery_17957_6978_798212.jpg

 

gallery_17957_6978_2130372.jpg

gallery_17957_6978_2035567.jpg

 

gallery_17957_6978_956229.jpg

 

binnenkomst

gallery_17957_6978_360827.jpg

 

zo luitjes het gele begint wat weg te trekken ,iets meer ec erbij ,gister gespoten voor de spint ,dus miss over weekje alles weer mooi groen

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wordt echt zo'n,........Had ik %@#$!! nu maar gedieft kweek. :D :)

 

Voor de rest niks te zeiken, ziet er :) uit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey thunder ziet er zeker relax uit man :D berg jezelf maar met die sour nevilles :D dat gaan grote toppen worden ( althans is wel de bedoeling :D )

 

160 cm :) wat een joekels man :D :)

 

 

keep it up :lol:

 

greetzzz masteryero

 

ps: ik vroeg me nog iets af .... zodra je pp om zijn zet je de overige sletten dan verdeelt over je lampen ???? of zet je er weer iets bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

bbb,nee hoor dieven ,ik laat het zo ,dat fluf daar maak ik mooi jelly hasj van :D :D ,is wel wat werk om er tussen te komen ,maar kan wel goed kijken hoe het ervoor staat ,als ik gedieft had ,had ik nu miss takken weggehaald die nu wat vlees bevatten ,maar niet zo vloeken he BBB :D

 

 

masteryero

nee die sour neville,s gaan niet eronder ,ga wat voorgroeien en dan gelijk onder die 4 x 400 watters,ze hebben hun eigen plaatsje nu en daar laat ik ze staan ,dus komen wel andere later voor in de plaats,soortje ff denken erover :) miss wel haze soortje ,die SSH ziet er lief uit :) ,ja nu 160 cm ,maar we zijn er nog niet ,ze klimmen nog wat in hoofdtop [ liefs een meter top hehehehehheeh ] :D

 

 

dls

ja groeien doen ze idd wat een joekels zijn het geworden ,en die stengels van onder tot naast de hoofdtop ,,waarvan je gaat denken welke is de hoofdtop :D maar dat wisten we al hehehheheeh,dit worden als ze goed gaan mega wratten cactussen :lol: [ 16 weken laat ik ze staan ] :) ,jammer van dat gele blas ,maarja teveel voeding er gelijk op ,niet zo voorstander van[ ben er toch van overtuigd een wietplant is niet donkergroen van nature ],maar de volgende update zal wel weer iets verschillen ,voor de PP,s zeker ,maar daar hebben de SN,s schijt aan :D

 

 

luitjes bedankt voor het meeleven ,

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thunderbolt42,

 

Dat ziet er veelbelovend uit,mooie opbouw van de planten met lange toppen die vol gaan groeien.

Dieven doe ik ook nooit,ik heb altijd het idee dat ik takken weg ga knippen waar idd nog wat vlees aan komt. :D

Maar verder niet veel op aan te merken.

 

Gr Schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...