Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tonnetje

Van Stek Tot Oogst 1, Het Hele Verslag Op Pagina 1 (200x Shiva, 1600w Cooltube, 2 Tonnen)

Recommended Posts

hey man ton kwekerijen zijn gaaf en zeer efficient als er idd iets van luchtontvochtigers in zitten zou nog beter zijn want de lv is nogal een probleem hoor ik van meerdere maar als je dat voor elkaar hebt dan gaat het toppie :smoke

 

je hebt ene mooi resultaat neer gezet

 

ik ben benieuwd naar je droog gewicht

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

he tonnetje

leuk verslag man kijk al uit naar de volgende [maar is 3 niet teveel van het goede :smoke ]

succes

greetzz

bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

nlx 77

&

bots

 

Bedankt voor jullie leuke reacties en ben zelf ook trots op me hokkie hoor :(

De derde ton kan ik bijna gratis krijgen want anders eindigt ie op de sloop dus dan neem ik hem maar over! Ik denk dat het wel moet lukken met drie tonnen ennuh in problemen oplossen ben ik wel handig dus het zal wel goed komen denk ik ;) . Het volgende verslag begint over ongeveer 2 weken hoop ik :smoke en misschien wel met de 3de ton al!

 

 

masteryero

 

Bedankt voor de props en ben zelf ook benieuwd naar het droog gewicht! Een maat van me kwam langs die ook in tonnen heeft gekweekt en zei : Zo, welke auto wordt het :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo medekwekers,

 

Het droog gewincht is bekend en staat op pagina 1 :verrygood

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Tonnetje,

 

Dit was een prima verslag wat je ervan heb gemaakt :dribble: de 1014 gram vindt ik voor 200 dames met 1600w dan toch wel tegen vallen maar je heb het er beter af gebracht dan menige mensen die een zwerfketel hebben geprobeerd :verrygood hoop voor je dat de volgende ronde wat meer gaat opbrengen :P

 

Greetz,

Klaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ klaasbruinsma

 

Voor 200 plantjes is het wel weinig maar als je het zo omrekent na de gewicht en dan de Watt kom je toch op 0.6gr/w en dat is niet echt verkeerd

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

He klaas,

 

Bedankt voor je reactie en ik heb ook me best gedaan om er een mooi en overzichtelijk verslag van te maken die leuk is om te lezen en te bekijken dus ik hoop dat er meer mensen er ook zo over denken zoals jou! De volgende draai moet ind meer gaan opleveren ik hoop dan toch wel een 1250 grammetje te halen :verrygood .

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het zeker niet slecht voor een eerste keer :dribble:

En zeker niet na de vele verhalen dat tonnen niet werken...

Kan maar beter worden :P

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

He El fish,

 

Het bewijs is er, de tonnen werken wel degelijk! Ik had ook zo'n mijn twijfels maar het werkt en de resultaten zijn voor de eerste kweek redelijk.

Op pagina 1 staat een foto van de opbrengst.

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de opbrengst valt wel wat tegen ja ik had meer verwacht dat met 200!!!! stekken en 1600 watt maar goed dit is de eerste keer het ken nu alleen maar beterzzz gaan tog :dribble:

 

en tsjaa een auto ken je der nog wel van kopen alleen geen dikke mercedes :verrygood

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...