Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

AmSt4ff

Debat In Oosterhout Over Openen Coffeeshop

Recommended Posts

jep burengedoe komt nooit goed, vrij simpel, niet iedereen heeft goeie relatie met z'n buren. Dus dat wordt een ramp. Buren zijn al een ramp met normale zakens... Zulke dingen erbij betrekken...In sommige wijken zie ik dat uit de hand lopen ...

 

legalisatie komt er niet, tenzij we ze dwingen, als ze politiek verlies doen door ertegen te zijn, dan pas zal de wind draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan jullie vertellen dat ik in ieder geval druk bezig ben mbt to mijn standpunten die in de krant stonden, ik heb al contacten met verschillende partijen zoals CDA,PVDA,SP,VVD enz, ik heb ze allemaal uitgenodigd en toch krijg ik ook van hun zijde positieve reacties op het stuk in de krant dus ik wacht wat er komen gaat.

ook probeer ik zoveel mogelijk Media zover te krijgen met dit soort dingen naar buiten te komen, binnekort komt er in BNdeStem een interview van 1 van mijn klanten die kweekt voor medicinaal gebruik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontzettend leuk om dit te horen Frans.

Ik ben blij dat je het initiatief neemt en hoop dat je hier uitvoerig verslag zal uitbrengen over je successen. (*wellicht een beetje vooruitlopend op de zaken, maar optimisme kan geen kwaad;)

En anders lezen we het wel in de kranten, toch? :lol:

 

 

En het mooie vindt ik vooral dat mevr. joldersma op mij altijd overkwam als een zeer bekrompen persoonlijkheid die zich erg vast houd aan haar eigen gedachtegoed. Toch haal ik uit je verhaal dat een redelijke discussie met haar wel degelijk mogelijk is. Waarschijnlijk heb je de conversatie gewoon heel goed aangepakt en dat is de beste manier om succes te boeken.

 

"Val een gelovige nooit aan op zijn/haar geloof, daar wordt hij/zij enkel standvastiger van"

Dit spreekwoord doet het ook goed inzake deze kwestie. Val tegenstanders van cannabis niet alleen maar aan op hun vooroordelen, maar toon ze jouw ervaringen en opinie 's over cannabis. Kom met sterke bewijzen en blijf beleefd. Ik denk dat Frans dit erg goed beheerst :tu

 

En dat je site er wellicht onder lijdt moeten we maar accepteren, want een goed fundament bouwen voor growshops in het algemeen is veel belangrijker dan 1 shop goed opbouwen op een slecht fundament, dat wordt dan vechten tegen de bierkaai.

 

Veel succes gewenst verder en tot horens....:lol:

 

BS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha bijna 2 jaar later en nog geen coffeeshop haha ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo frans, ik heb eens bestelling geplaatst en betaald op 4 januari, we zijn nu 13 februari, ik heb je 1 keer aan de lijn gehad met de melding dat er enkele stukken niet binnen waren nadien werd er niet meer gereageerd op berichten en telefoontjes werden niet opgepakt, je krijgt zogezegd een track en trace nummer zodat je kan volgen waar je postpakket van growshop exotic garden is maar dat heb ik nooit gekregen ....

Hoe lang gaat da spelleke nog duren en wanneer krijg ik of mijn pakket of mijn geld terug kzin godverdomme even oud as jou frans en ik laat ook niet met mijn kloten spelen ok? ik bedoel is dat een redelijke termijn ofzow 6 weken??????

 

VAN EEN SURIEUS ONTEVREDEN BELGISCHE KLANT BETAALD IS BETAALD!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yo frans, ik heb eens bestelling geplaatst en betaald op 4 januari, we zijn nu 13 februari, ik heb je 1 keer aan de lijn gehad met de melding dat er enkele stukken niet binnen waren nadien werd er niet meer gereageerd op berichten en telefoontjes werden niet opgepakt, je krijgt zogezegd een track en trace nummer zodat je kan volgen waar je postpakket van growshop exotic garden is maar dat heb ik nooit gekregen ....

Hoe lang gaat da spelleke nog duren en wanneer krijg ik of mijn pakket of mijn geld terug kzin godverdomme even oud as jou frans en ik laat ook niet met mijn kloten spelen ok? ik bedoel is dat een redelijke termijn ofzow 6 weken??????

 

VAN EEN SURIEUS ONTEVREDEN BELGISCHE KLANT BETAALD IS BETAALD!!!!!

 

The Callout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...