Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blommer

Zeef

Recommended Posts

hey hasjmakers! ik heb nog zon 60-70 gram fluff aan mn plant hangen n ik wou hash maken maar ik heb geen zeef alleen deze..

 

med_gallery_15253_4403_259444.jpg

 

 

med_gallery_15253_4403_82290.jpg

 

kan ik hier wat mee? of kan ik iets anders doen om hash te maken met heel basic apapratuur? ik heb een blender en heb gezien dat het ook zo kon.

 

 

ik heb veel gelezen dus zeik me alsjeblieft niet af dat ik deze vraag stel. ik kan gewoon niks vinden over hash maken met keuken apratuur

 

bedankt!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan met ijswater extracten, dan kan je eventueel ook je bladafval kwijt.

 

normaal volstaat de zeef die je daar hebt.

 

het is zeker handiger met ice o lator zakken, maar gezien dit geen optie is.

 

http://nl.youtube.com/watch?v=neOVTsNr_D8

 

komt erop neer dat de kristallen naar de boden zakken, en via een darm het water tot net boven de kristallen kan weggezogen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt voor de info ik zal ff kijken is dit de makkelijkste manier?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar zonder fijnere zeef, zou ik niet weten hoe het aan te pakken.

tenzij je weed kurkdroog is, dan kan een koffiemolen optie bieden.

 

- fijnmalen

- in cellofaanpapier (plastiek rond sigarettenpakje) sluiten

- daarrond papier wikkelen

- persen, (schroefbank is ideaal)

--------------

- pakketje onder warm water houden.

- 10 min in een voor verwarmde oven op 175°

- opnieuw persen

- 10 min koelkast

 

alles na de lijn kan herhaald worden.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klinkt wel leuk bedankt voor de info telt een blender ook als koffie molen of niet ?

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

 

nooit geprobeerd.

zal wel zeker, 'k kan je wel aanraden, enkel het poeder te gebruiken.

daar zitten de kristallen al zeker tussen, kwalitatief zal 't niet de beste hash zijn

maar 't zal wel lukken, de kruimels kan je voor iets anders gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gumby techniek is beter,zuiverder , blender techniek geeft een hoop rommel door je hash

Even zoekfunctie gumby hash , er is een vers verslag van

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb hier naar proberfen te kijken maar mn kut interenet werkt niet dus youtube load niet ik weet niet waarom wietforum dan wel werkt! B)

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon lekker old skool zeven!

 

Liefst droog en vers uit de vriezer, dan krijg je heerlijke pollem!! B)

 

gallery_16743_5050_1522442.jpg

 

Je kan doeken gebruiken die ook voor zeefdruk (van kleding bijv.) gebruikt wordt, welke maat (micron) is afhankelijk van of je veel hasj wilt of minder maar van hoge kwaliteit. Je kan ook verschillende maten nemen...

 

Volgens mij zit je tussen de 50-125 micron wel goed, maar beter nog even zoeken e/ googelen.

 

Zelf heb ik een klein zeefje gekocht bij azarius. Heb ik zin een stukje hasj dan verkruimel ik wat mindere topjes en doe dit in het zeefdoosje. Minuutje schudden en heerlijke blonde pollem!

 

Succes!

 

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wietvriend bedankt voor de infonu heb ik dan de vraag kan ik dit gewoon met iets zoals pantys doen? lekker lowbudget houden dacht ik haha. ik ga denk ik alle manieren proberen het zal wel zon 150 gram fluff worden grof geknipt dus wat kan ik hiervan verwachten in grammen hash?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een panty over een ovenschaal trekt, daar de wiet oplegt, en daar het andere 'been' overheen trekt (zit de wiet dus tussen 2 ' vuren' ) kun je erop slaan (tikken) en zulle nde harsklieren eruit vallen.

Echter een panty is relatief grofmazig, dus je zal iets meer groen hebben. Heb het vroeger zelf wel zo gedaan met buitenwiet en er kwam best wat lekkers af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt weer goeie info weer! ik heb de fluff gister van de plant gehaald dus over 2 weekies mischien drie leg ik het een nachtje in de vriezer dan gaan we lekker hash maken!!! ik heb er zin in, iedereen bedankt voor de hulp!

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zou ik wel een verslagje van willen zien! B)

 

 

Groet,

 

 

Banaan

 

 

Ps. Succes met het uitzoeken van een panty! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe die koop ik gewoon bij lidl ze hebben ze nu in de aanbieding! ik heb zojuist de gumby methode gezien dat ziet er wel heel intersant uit uds ik denk dat ik de helft zo ga doen! ik maak van allebei een verslagje maar mensen verwacht alsjeblieft geen goed resultaat dit is de eerste keer he! haha ik zal wel mn best doen. dan heb ik nog wel een vraag over de gumby hash maken ik heb geen turkey baster denk ik en ik weet ook niet wat dat is? een pipet ofzo? die kan ik wel krijgen, en zon klein slangetje om het eruit te zuigen heb ik ook niet.

 

wie wil blommertje weer ff helpen??!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een pipet werkt ongetwijfeld :)

Neem wel een grote maat...

Want als je zo'n hele emmer moet leeg pipetteren! B)

 

Maar een slangetje is toch niet zo moeilijk te vinden?

Al is het een stuk tuinslang voor het grovere werk....

 

 

Nouja, succes in ieder geval B)

 

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien de colafles-methode? Nek van de fles snijden, scherpe randjes wegwerken. Gedroogde wiet erin, panty eroverheen en schudden maar! Wel boven een bordje, anders zit je zelf onder de polm B) Ik heb ook hier ergens op het forum gelezen dat mensen het met behulp van een bandschuurmachine doen. Scheelt je een hoop werk en misschien wat spierpijn. Succes!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt banaantjuh!ik zal mn best doen

 

bazz fucker dat heb ik gelezen ja maar ik denk dat ik met mijn stomme hoofd waarschijnlijk alles overal sproei dus ik denk dat wietvriend zn methode beter is ook met pantys maar ik zal ze alemaal proberen natuurlijk maar wel met 5 liter flessen water die zijn groter dus sneller! bedankt voor de info en je reactie!

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey buble bedankt voor de link! stom dat ik het niet gezien had! ik heb alles voor deze methode behalve zon drill ik heb weleen keuken moxer van 600watt kan het ook hiermee?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...