Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sid

Mixen

Recommended Posts

hey,

 

Ik vraag me eigenlijk iets af. Meestal heb ik een paar soortjes liggen en meestal als ik er ene draai (puur) dan mix ik verschillende soorten.

Vb by Jack doe ik een haze omdat het iets minder erg is in de keel.

 

Mijn vraag nu is, doe ik nu de sterkte van de ene soort teniet? Mix ik liever niet? Ik heb er nog geen slechte dingen van gemerkt, zelfs tegenovergesteld, maar ik vroeg het me gewoon af wat de meeste hun mening hierover is.

 

Ik hoor het alvast graag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, koffie, sigaretten, sigaren, frikandellen, enz, enz. bestaan ook uit diverse verschillende melange's, .....dus waarom niet met een wietje B)

 

Doe gewoon wat je lekker vind, zou ik zeggen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde antwoord als BBB eigenlijk... je doet maar wat je leuk en lekker vindt.

Aan kracht zal je niet veel veranderen tenzij je hele lichte wiet in je mix draait (bv. buitenwiet). Overigens, kracht (als in THC gehalte) is niet de enige bepalende factor in het overall effect dat je van je blow krijgt. Het enige wat je wel verliest zijn de individuele eigenschappen van je verschillende soorten.

Voor leuke effecten kan je trouwens eens proberen om typisch "highe" soorten te mixen met "stonede" soorten (al dan niet met wiet van de ene categorie en met hash van de andere).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok, dan blijf ik gewoon lekker door doen B)

 

Probeer inderdaad een beetje te mixen met highs en stoned soorten. Maar was alleen bang dat ik dan mischien de ene eigenschappen de andere teniet zou doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...