Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kelt

Combi Kweek

Recommended Posts

lees met veel belangstelling de led kweek topics , nu vraag ik me de hele tijd al af .

het probleem met de leds is dat ze nog steeds niet helemaal het juiste ofwel te eenzijdig licht afgeven.

stel je gebruikt een 400 watt hps lamp en doet er 2 of 4 ufo s bij

zodat je en een vol spectrum hebt, en een wat meer bloeigericht (effectiever)led licht.zouden ze in combinatie met het hps licht wel

te vergelijken zijn met een 400 watter ?en je dus met een 400 watter en 2 ufos bv een 1200 watt vergelijking hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kelt

ik denk niet dat je het zelfde er af haalt als bij 1200w maar je hok zal niet zo warm worden.maar door een hps toetevoegen vergrootje wel je spectrum .dat klopt.al zou het wel een mooi experiment zijn om te zien

ipv 2x400 1x400+4ufo,s

tevens heeft een 400w 760micromoll[groei licht] een led ufo net 130micromoll .1200w= 3x760=2280 micromoll

jouw opzet komt dus op 1020micromoll .dus in theorie zou het dus niet mogelijk kunnen zijn

 

maarja dat is theorie ;) als mensen niet testen komen we er nooit achter

mocht je het gaan uittesten

maak een verslag

succes bots

led it grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens die berekening ,zou idd de ufo veel te kort komen.

dan zou je met een 400 watter en 4 ufo s net iets meer kunnen bereiken dan met een 600 watter

ging er wel vannuit dat je dan de ufo beter tot zijn recht kan laten komen.

zou dat best willen testen hoor ,maar daar zijn die ufo s net ff (lees veel)te duur voor.

iig bedankt voor de reply.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...