Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stinow

Slecht Gevallen?

Recommended Posts

Hoi,

 

Gisteren had ik voor de 2de keer wiet gerookt, maar de eerste keer had ik er niets van gevoeld.

Mijn maat die er bij was had het nog nooit gedaan.

Na dat ik wat op school had gekocht hadden we die avond een stickie gedraaid.

na dat die op was begon alles te trillen bij mij en mijn maat, we zweefden precies boven de grong maar werden om de halve seconde tegen de grond gesmakt.

Ik kon nog normaal denken en horen maar ik had een onscherp zicht en en ik keek net door een buis.

mijn lichaam tintelde en alles werd naar de grond getrokken, we voelden ons gewoon ziek.

Bij mijn maat was dit ongeveer hetzelfde maar hij had het nog zwaarder zitten, en hij had moeten braken...

Hij zat ook net in een nachtmerrie zei hij.

Al bij al voelde dit niet echt fijn en niet echt iets om weer hetzelfde mee te maken.

 

toch zou graag morgen nog eens proberen maar weet er iemand waardoor dit kwam zodat ik het kan vemijden,

misschien gewoon te veel?

was er miss met de wiet geknoeid?

...

 

grtz Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya,

 

Tinteling en naar de grond getrokken gevoel heb ik ook wel eens, maar op het moment dat je nog wel kan lopen is dat juist een kick-ass gevoel. Over de rest kan ik idd alleen zeggen dat het fout viel.

 

Een paar vraagjes:

Kwam de wiet rechtstreeks van de shop?

Rook je?

Was het koud?

Had je lang niets gegeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

dank je voor je reactie,

 

De wiet kwam van een "dealer" omdat er nu eenmaal geen shops in belgie staan :rolleyes:

Ik rook sinds 3 maand dagelijks.

We hadden hem buiten opgerookt en daar was het redelijk koud maar na 5 min waren we terug naar binnen gegaan.

We hadden een uurtje vantevoren gegeten dus daar ligt het denk ik niet aan...

 

Ik ga over een paar uur nog eens proberen met nog 3 andere en een "oppasser" van dezelfde wiet dus ik laat vanavond weten hoe het was.

 

grtz Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon een of andere grappige film opzetten en deze proberen te volgen zodat je niet teveel na ligt te denken over eventueel slecht gaan. Heeft bij mij de eerste keer ook geholpen, we hadden toen don't be a menace gekeken, strijk gelegen van de lachkicks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, proberen vooral gewoon aan leuke dingen te denken.. Wat je denkt gebeurt.. :rolleyes: Als je bang bent dat je fokking bad gaat dan ga je dat ook.

 

Rest lijkt ok te zijn, soms valt het gewoon niet.

 

Of je rookt maakt nogal veel uit. In een joint gaat relatief aardig veel tabak, en dan hebben non-rokers snel een flinke nicotinerush.. Dat in combi met je wiet kan nogal verkeerd uitpakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar de grond getrokken? Het heet niet voor niets "stoned" he! :rolleyes: Maar dat hele verhaal van jou dat heb ik welleens als ik veel te veel heb geblowed zoals gisteren. Dan krijg je dat. Gewoon pech hebben. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...