Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Choppie

Goede voornemens ??

Recommended Posts

We zitten in de laatste maand, dus het onderwerp kan al wel :wink:

Moet je maar op gaan letten, het einde van het jaar komt er aan en er zullen weer tal van goede voornemens genomen worden ..... maar waarom en met welk nut ??

 

Wat heb je nou aan een voornemen als je toch al weet dat je je er niet aan zal houden.

En als je je dan toch iets wil voornemen doe je dat meestal na overweging/afweging van de voor- en nadelen; een weloverwogen besluit. Waarom zal je daar dan mee moeten wachten tot het nieuwe jaar. Als je er zo goed over nagedacht hebt dat het beter is om ergens mee te stoppen; of juist mee te beginnen. Dan is het toch ook veel verstandiger om dit per onmiddelijk te doen. Dan zal je juist dom bezig zijn nu nog te wachten tot het nieuwe jaar.

 

Of het is ook weer niet zo belangrijk om dat voornemen uit te voeren dat je dan toch weer bij de eerste mogelijkheid uit zal komen :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh kappen met smoken?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

:fist: 0X :lilangel: :rocol:

kappen met kweken

ok van die dingen die er toch niet van komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoppen met roken....(hopelijk hou ik me eraan....)

 

Stoppen met doordeweeks s'avonds blowen(ben de laatste tijd niet zo braaf dus dat moet weer even veranderen, dit is geen enkel probleem)

 

Nog liever worden dan ik al ben(hahahahahahahahah, dat kan niet, ben het liefste meisje van de wereld(als ik slaap.....) :wink: )

 

Nog meer lol hebben!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ok dat was het wel..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

drank en wiet beter scheiden..dus niet meer zuipen én blowen. óf zuipen, óf blowen. En sowieso minder blowen en meer spacecakes/hashmelk/wietboterkoeken e.d. (goede recepten zal ik wel posten)

 

En, niet onbelangrijk: voor het eerst binnen kweken in een kast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb een groot voornemen en daar moet ik me dit jaar aanhouden omdat het afgelopen jaar niet is gelukt

WIETKWEKEN

het moet er dit jaar toch echt eens van komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

-mischien nog eens proberen stoppen met roken (zoals elk jaar al vanaf ik rook :wink: )

-eens een deftige vriendin zoeken (yep deze is onder tussen al inorde gekome... :P )

-nog wat meer zagen voor men eigen kweekje tebeginnen @home

-... (en nog zo veel dingen die ik nooit waar maak)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm

 

- Mijn vriendje minder knietjes geven als ie echt uber vervelend is

- Beter mijn best doen op school zodat ik niet blijf hangen

- Op kamers of samenwonen :P

 

en nog veel meer dingen maar ja deze 3 hierboven gaan me ook echt lukken (hoop ik :P)

 

Heel veel Liefs

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we eens denken, stoppen met drinken heb ik vorig jaar waargemaakt. Stoppen met roken misschien, maar dan moet ik weer puur wiet zitten smoken en moet hier soms zo neig van hoesten. Nee, dit jaar is mijn voornemen thuis succesvol wiet kweken!!! 8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...