Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
little_grower

Verwarming

Recommended Posts

heej growers,

 

ik heb een vraagje over een soort verwarming.

 

is er een verwarming die je door een geisoleerde buis zijn warme lucht kan versprijden

in iedere geval dat warme lucht door de buizen heen gaan en dan het hok in dat het hok dan lekker warm is.

 

Bestaan er wel van zulke verwarmings???

 

 

Het is namelijk zo: ik wil binnen kort een kast gaan bouwen maar ik wil het zoveel mogelijk nettjes af werken kan dan meschien wel iets meer kosten maarjha dan ziet het dan ook nettjes eruit he

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom hang je niet gewoon een klein kacheltje neer in je hok?

 

kacheltje met ketting aan een haakje en klaar

moet je wel even kijken of het kacheltje niet een klap stroom trekt natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk tog niet dat de led lampjes da fijn vinden tog een dure aan schaf 72,95per sutk en dan 24 er in hangen zou jij het aan durven??? dan maak ik dan nog liever iest moois dan 1500euris weg gooien daarom en met de led zal wel veel en veel mider stroom gebruiken maar om iets boven de 25/26graden tekomen moet ik wel meer stroom pakken maar die compseer ik dan met de lampen en zowiezo ga ik een apparte stoppekast er bij dus over de stroom van de kagel no problem

 

 

 

HotBox Superb

gallery_19455_6516_11057.jpg

op zijn goedkoops dat ik heb kunnen vindden is voor 209euro ex de verzending

 

 

Holland Electron heater 2000 watts with thermostat

gallery_19455_6516_31039.jpg

deze is stukje goedkoper 165,50euro en de 2860 watts is al voor 197euro

 

is de Holland Electron heater 2000 watts is het een betrouwbare produckt want door de 2 laatste verwarming kun je wel door een buis laten verwarmen, of is het niet goed voor de verwarming???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal wel ff vergelijken voor jou

 

2 A-wings kost ongeveer 135euris per stukx2 =270euris ongeveer

30led lampjes kost 72,95x30=2188,50

 

is tog zon verschil van zon 1918,50euro ik vraag me af jij dan ook wel durft om daar boven te hangen ikke niet is me teveel geld

ik moet ook hard werken ervoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

He een soortgelijk systeem: 1600 watt, ooit eens gekocht op Marktplaats..

 

De kachel

gallery_5364_1444_108948.jpg

temp.voeler

gallery_5364_1444_140508.jpg

 

Er zit ook een thermostaat bij, helaas is die nu kapot....

 

Afzuiging op 30 % geeft ongeveer een nachttemp. van 23 graden, harder hoeft ook niet..

 

 

Gr.Tara

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 A-wings kost ongeveer 135euris per stukx2 =270euris ongeveer

enkel voor de AAW ja

moet je ook nog een bulb en VSA kopen...dan zit je al snel aan een totaal van 500 euro..

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je de vraag niet helemaal begrijpt en daarom een beetje geïrriteerd zegt dat je er ook hard voor moet werken.

 

"Quote" : "ik vraag me af jij dan ook wel durft om daar boven te hangen" ---Wat bedoel je?

 

De vraag ligt op technisch vlak, waarom zouden de LED/panelen/lampen kapot gaan als je in hetzelfde hok een kacheltje hangt?

 

Groet Goldstrike

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pure

 

enkel voor de AAW ja

moet je ook nog een bulb en VSA kopen...dan zit je al snel aan een totaal van 500 euro..

 

Mvg

ik wil jou nou niet afkraken maar ff sirieus he ik ben stuk minder voor die kwijt en dan hellemaal compleet compleet.

 

-Adjust A wing medium met reflector compleet

-VSA Phillips 600 watt

-VSA Phillips 400 watt

-Phillips bulb Pia son-t plus 600 watt

-Phillips bulb HPT - T groei 400 watt

 

ik heb van alles 2 en dan ben ik alleen maar 358euris ervoor kwijt geen 500 en volgens mij heb ik dan meer als jou

ff tussen door he hoe kun je zien of je een echte a-wing heb . want er bestaan toch ook neppe a-wings wat of hoe kun je de verschil zien?

 

 

@Goldstrike

Ik denk dat je de vraag niet helemaal begrijpt en daarom een beetje geïrriteerd zegt dat je er ook hard voor moet werken.

 

"Quote" : "ik vraag me af jij dan ook wel durft om daar boven te hangen" ---Wat bedoel je?

 

De vraag ligt op technisch vlak, waarom zouden de LED/panelen/lampen kapot gaan als je in hetzelfde hok een kacheltje hangt?

 

Groet Goldstrike

 

 

ik heb de plafon hellemaal vol meej hang was de bedoeling op een zelfgemaakte houte frame het is een zeer dure aanschaf 30 van die paneelen van daar. en zelf moet ik elke avond van 08:00 tot 22:00 werken beunen als schilder om extra geld te hebben voor deze shit

en dit is ook mijn eerste keer trouwens

 

 

Maarjha ik heb zeer na zitten denken over die led. mijn maat(de gene heeft veel verstand erover) die heeft me dat zeer afgewezen.

dus ik ga op gewone HPS kweken. voor de prijs da ik voor de led had kan je groot gedeelte van de inhoud van mijn kweekkast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok litlle grower,

 

Niet iedereen is een ster in Nederlands en dat zegt niet altijd iets over intelligentie. Ik hoop echt van harte dat het kweken je beter afgaat.

Ik weet ook niet alles maar daar kun je wel iets aan doen, door veel te lezen leer je veel.

Probeer het eerst eens met gewone lampen en zoek zoveel mogelijk zelf uit. Met andere woorden luister wel naar de ervaringen van anderen maar trek zelf je conclusies. Onafhankelijkheid is belangrijk

Veel succes!

groeten Goldstrike

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goldstrike

 

jha je hebt gelijk ik ga binnen kort mijn spullen halen

ik heb al veel plantjes tegelijk zien op groeien van een maatje van men maar mijn plan was nou om iets zelf te doen.

ik ga ff goed nadenken over men opset denk ongeveer zo iets:

 

-Adjust A wing medium met reflector compleet

-VSA Phillips 600 watt

-VSA Phillips 400 watt

-Phillips bulb Pia son-t plus 600 watt

-Phillips bulb HPT - T groei 400 watt

 

-softbox in rubbers 1500m3

-softbox in rubbers 500m3

-carbonfilter 1500m3

smscam meganisch 08amp

-hotbox zwaluwverdamper

-verwarming(weet niet

-wand ventilator

 

en voor de rest moet ik over na denken

 

mensen ik moet jullie tog ook wel bedanken om de leds afteraden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak maar een mooi Hps kweekverslagje

Zijn we allemaal blij mee :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Pure

 

 

ik wil jou nou niet afkraken maar ff sirieus he ik ben stuk minder voor die kwijt en dan hellemaal compleet compleet.

 

-Adjust A wing medium met reflector compleet

-VSA Phillips 600 watt

-VSA Phillips 400 watt

-Phillips bulb Pia son-t plus 600 watt

-Phillips bulb HPT - T groei 400 watt

 

ik heb van alles 2 en dan ben ik alleen maar 358euris ervoor kwijt geen 500 en volgens mij heb ik dan meer als jou

ff tussen door he hoe kun je zien of je een echte a-wing heb . want er bestaan toch ook neppe a-wings wat of hoe kun je de verschil zien?

 

aaw = 100 euro

Philips VSA 600 w= 60 euro

Philips bulb 600 w= 40 euro

als er 1 set 400 w is scheelt het nog maar 20 euro ofzo...

 

X 2 = 400 euroi

 

en dan heb ik denk ik nog de minimum prijzen gehanteerd ...

dus ofwel heb je er ergens iets tussen zitten dat idd nep is

ofwel moet je mij een zeggen waar je je spullen haalt!! :o :o

 

over je aaw

plaats een een foto van je aaw en van zijn verpakking....zat er een plastiek folie op de wings??

is het een avenger of een defender ?? schilt ook veel in kwaliteit en prijs...

en zit er een spreader bij ??? scheelt ook weer wat...

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil niet vervelend doen maar je moet ff zelf uit zoeken waar je goedkoop kwalitijd spul kun halen.

je moet eens af vragen waar de grote kwekers hun spullen halen. dan kopen ze een stuks of 100 lappen set tegelijk

verder zeg ik er niks erover

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...