Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

snuffeltje

Amnesia Haze (large)

Recommended Posts

hier maar een topic hoe ik zelf denk de haze te moeten laten groeien, foto per week, 4 planten, 4 weken voorgroei.

op deze foto staan ze 2 weken in de groei in 11 liter potjes, daarna overgepot naar 25 liter potten, uiteindelijk heb ik ze dus 4 weken laten voor groeien, 4 keer getopt, en vlak voor dat ze in de bloei gingen heb ik er een stuk of 24 kleintjes vanaf getrokken.

 

nu nog even uitzoeken hoe ik de foto\\\'s hier in krijg.

 

nieuwe kleintjes

med_gallery_5020_6253_589039.jpg

2 weken groei

med_gallery_5020_6253_18932.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 weken voorgroei :o dan hoop ik voor je dat je ze getopt hebt snuffie, ze groeien namelijk nog 4 weken door als ze in de bloei staan !

 

 

 

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

is mij wel bekend, ik groei ze al een tijdje :o hieronder 3 weken bloei :o

 

med_gallery_5020_6253_6606015.jpg

25 dagen

med_gallery_5020_6253_5672799.jpg

29 dagen

med_gallery_5020_6253_82839.jpg

30 days

med_gallery_5020_6253_86519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi uit, zag volgens mij dat je op de eerste foto's wat slecht blad heb weg gekinpt, of is dit alleen maar een vertekening van de foto.

 

Verder zien ze er al heerlijk uit, succes!!

 

mvg, owen

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx, nope, geen blaadje weggeknipt, er zit al zo weinig blad aan deze haze. Het zijn ook dorstige dames, alle 4 krijgen ze 2,5 liter per dag en drinken ze vrolijk weg. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi Snuf :o

 

 

wat geinig jij loopt 2 dagen voor op mijn Amnezen :o

 

en ze lijken als 2 druppels water op elkaar de hele opbouw, de internode's, blad, top opbouw alles.

 

hoeveel Watt's heb je erboven hangen en wat voor een voeding geef je?

 

kan ik mooi ff spieken wanneer ze klaar zijn bij jou want het is mijn eerste keer.

 

 

 

 

 

 

grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik hesi en ben na 3 weken begonnen met fosfor erbij geven, dat ze op elkaar lijken zou zomaar kunnen, als het dezelfde soort is.

er hangt een 600 watter boven, had je ze ook nog getopt toevallig? anders kan je er wel 30 op 1 meter zetten, na 3 dagen voorgroei meteen de bloei ingooien want ze gaan nogal de hoogte in en helaal niks de breedte in.

had je nog wat foto's? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi mooie frissen planten heb er staat .

 

GR>LULLO :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaah :o dat hokje, dat was ik al een tijdje aan het lezen ja, erg leuk, ziet er goed uit maar al met al veel werk, ik zelf had al een tijdje met wat meer per meter gekweekt net als jij maar ja, als het ooit fout gaat wordt je voor de aantallen aangerekend en 72 is best veel, terwijl je met wat geduld en veel minder ook een erg goed resultaat kan krijgen. die 4 van mij mag nog net 8-)

amnesia haze is hoe dan ook met beide systemen geschikt om erg mooie resultaten te bereiken, kijk wel uit met voeding, ze houd niet van ec schommelingen, hesi is dan ook erg geschikt voor haar :o zeker geen zware boosters, ik heb 1 keer met green sensation van plagron ze bijna allemaal om zeep geholpen om een voorbeeld te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
die 4 van mij mag nog net 8-)

Yo snuffeltje,

Waarschijnlijk weet je het zelf ook dondersgoed, maar ik denk ik zeg het toch ff voor het geval je het niet weet :o! In het gedoogbeleid staat, als ik het goed heb, dat alle vormen van marihuanakweek verboden zijn. Alleen een aantal tot en met 5 planten die zonder enige hulpmiddelen gekweekt worden, worden gedoogd (het blijft dus verboden). Dit wil dus zeggen dat het "mag" als je 5 planten buiten hebt staan. Binnenkweek wordt, nogmaals als ik het goed heb, voor 0% gedoogd.. Wel krijg je dacht ik geen straf als je onder de 5 planten zit. Dat is dus ook waarschijnlijk wat je bedoeld!

 

Verder (on topic): Super mooi verslag man! Amnesia Haze met 4 weken voorgroei :), ik ben benieuwd joh! Mag ik vragen hoe hoog je hokje is?

 

Succes man, ik zal af en toe eventjes binnen wippen :o,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk, er mag zo veel niet, dus ook geen 4 of 5 met lampen erboven. Probleem is tegenwoordig dat rechters hele makkelijke rekensommen maken en je aanpakken voor de hoeveel heid planten, en die "winst" mag je dan gelijk terug betalen. Ik ken mensen die 200 plantjes hadden en 25000 euro boete aan hun broek kregen. Mag je de rest van je leven af gaan betalen.Vandaar kan je beter zo min mogenlijk plantjes hebben en die zo groot mogenlijk maken. Ze hanteren rekensommen van 30 gram per plant of zo :o en gaan dan de hele kweek periodes proberen terug te rekenen.

Hokje (tentje) is de secret jardin van 120 bij 120, hoogte weet ik niet precies, maar er waren een paar toppen doorgeschoten, die zijn nu hoger dan mijn lampje kan maar maakt niet zo veel uit hoor.

 

hier staan ze nu bijna 4 weken precies.

med_gallery_5020_6253_272145.jpg

med_gallery_5020_6253_135950.jpg

 

hier zie je de echte sativa bladeren!

 

med_gallery_5020_6253_169586.jpg

 

 

 

en hier de eerste top met bruine haartjes :o

med_gallery_5020_6253_49672.jpg

med_gallery_5020_6253_150356.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu

dit zijn mooie plantjes, en wat een lekkere van die wiet

is één van mijn favorieten die haze :smoke

 

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn weer een weekje verder, ze beginnen nu aardig wat kristallen te krijgen, alleen zie ik op sommige blaadjes toch opeens wat tekenen van spint :P

waar zijn die nou opeens weer vandaan gekomen 8-(

gallery_5020_6253_423034.jpg

gallery_5020_6253_133080.jpg

gallery_5020_6253_664360.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

51 daagjes en ze zien er steeds smakelijker uit. :rolleyes:

ze kunnen nog wel makkelijk 3 weekjes doorgaan jammer alleen dat ik over 10 dagen op vakantie ga ;)

gallery_5020_6253_366815.jpg

gallery_5020_6253_419540.jpg

gallery_5020_6253_20587.jpg

gallery_5020_6253_347153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er smakelijk uit!

 

hoe ga je dat doen als je op vakantie gaat.. heb je een oppas?

 

succes :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi SNuf, die zijn goed wit zeg :rolleyes: stinken die van jou ook zo sterk ?

 

jammer als je ze eerder omhakt het opzwellen begint net.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hi SNuf, die zijn goed wit zeg :rolleyes: stinken die van jou ook zo sterk ?

 

jammer als je ze eerder omhakt het opzwellen begint net.

 

na lang nadenken en beraad hebben we democraties met zijn 5en besloten de 4 meisjes een zachte branding/landing te geven.

dus maar omgehakt :likken: ivm de vakantie

ze hadden nog wel een paar weekjes door willen gaan maar ja...

toch ben ik redelijk tevreden met het resultaat. over paar dagen weet ik meer :wacko:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah, jammer zeg! Alsnog benieuwd wat je er vanaf gaat halen..

 

Veel plezier op vakantie!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit, HAZE.!

 

Maar k hoorde altijd dat dat een stinkgeur gaf, heb je daar last van?

 

Succes verder..

 

 

:rolleyes: 1 8 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...