Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Church

Rotte Lucht

Recommended Posts

Beste WFérs,

 

Zoals sommigen misschien weten staat gaat mijn Church best lekker. Heb hem deze twee dagen lekker buiten gehad. Vanavond had ik hem binnen gezet en viel mij een rotte, smerige lucht op. Het is hier donker dus ik kan de plant niet bekijken maar hij ruikt erg vreemd door de zoete lucht heen. Ik heb zelf een hekel aan die ''ik vraag dit en dat topics'' maar vind dit zelf een beetje verontrustend en kon er verder niks over vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een grote hoeveelheid water heb gegeven en de grond te lang nat is geweest? Maar de geur zit in de toppen? Misschien even een brainstorm houden hier voor diegene die wat willen posten.

 

Grtz Church

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toprot, stamrot, inspecteer de plant van boven tot beneden...

Denk niet dat zoiets makkelijk te bepalen is vanaf een forum ;)

post anders eens een foto dat maakt vaker meer duidelijk!

 

success

 

Nomar

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je reply, ik weet dat het moeilijk te bepalen is (voor mij nu ook in het donker, dus morgen weer een dag) maar wil eigenlijk enkel vragen of iemand bekend is met een rotte lucht en de combinatie wietplanten. Jij noemt de dingen op waar ik niet op hoop, maar gaan die in combinatie met een rotte lucht? Dat is eigenlijk wat ik wil weten...Het komt niet uit de grond dat heb ik net gechecked.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey church

 

Ziet er goed uit al dat mooie groens, even over het luchtje, in mijn tentje staan 4 dames(nlx) die ook een viezig geurtje afschijden, tis een beetje een rot zweetluchtje, echter heb ik dat eerder in een vorige kweek ook een tijdje gehad, wat uiteindelijk ook weer verdween, waar het vandaan komt weet ik niet maar heb er op dit forum wel eerder over gelezen.

Bij mij ruik je het ook pas echt goed als je je neus in een topje stopt, dus het zit niet over de hele plant maar bij de topjes het meest.

Wellicht heeft het iets met de voeding te maken? ik gebruik momenteel bcuzz all in one van atami.

 

Zoals gezegd verdween het bij mij weer op het einde van de kweek dus wellicht hoef je je geen zorgen te maken.

 

Greetz zoltar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx! Dit wilde ik even horen, heb net toch maar

even gekeken en kan niks raars (visueel) ontdekken.

Ik ga nu even uit van jou verhaal en niks ernstigs,

dan nu toch lekker slapen! Truste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...