Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

Goeie coffeeshop in Breda?

Recommended Posts

Guest

Aangezien er in Hulst totaal niets meer te vinden is, overweeg ik om een voorraadje in te slaan in Breda...

Kan iemand mij een goede coffeeshop aanbevelen? Ben belg dus ik zou toch graag een voorraadje van een 50€ meenemen...

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

waw voor 50euro of wat dat is echt wel veel ik ga voor minimum 250 anders ga ik niet.

leg samen enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8) Als je naar breda gaat moet je zeker bij De Baron halen, Veel keus uit wiet en ook goeie wiet waar je flink stoned van word :smilecolros:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwjah, Baron is goeie shop, true, da's bij mij om de hoek dus ik kan daar beter niet worden gezien (als ik bekenden zie vind ik dat niet zo prettig). Vroeger zweerde ik bij het Paradijs, maar dat is veel te commerciel gegaan. Voor dezelfde prijs draai ik nu 1 1/2 joint minder, nu smoke ik eigenlijk nauwelijks meer, maar zo eens in de maand krijgt de sky een bezoekje van mij. Een aanrader daar is Yope/Joop, hoe 't ook op de lijst mag staan. Maar over de shops in Breda gaan de laatste tijd rare roddels de ronde: bij verschillende shops schijnt er coke over de weed te worden gestrooid om het beter te laten lijken, ook nog een goede reden om afstand te doen van de shops!

 

En oh ja: je moet bij de Baron 'es Pollum kopen, die joints kan je alleen voorgedraait kopen omdat het anders te duur en veeeeeeel te sterk is, zelf heb ik het nog niet gekocht, maar een ervaren smoker die ik indirect ken is er door flauwgevallen en moeten worden afgevoerd naar 't ziekenhuis, lijkt me best phatte shit dan, omdat ik meestal niet zo heel veel merk van die stonedheid, tis voor mij altijd de dag daarna pas dat ik me realiseer dat ik redelijk knetter was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de baron is een hele goeie, mr als je de beste en de meeste weed wil dan moet je nr Pax de boot gaan. Zeer goeie shop. WW is daar extreem lekker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar over de shops in Breda gaan de laatste tijd rare roddels de ronde: bij verschillende shops schijnt er coke over de weed te worden gestrooid om het beter te laten lijken, ook nog een goede reden om afstand te doen van de shops!

wel, ik heb idd altijd als ik wiet van breda smoor wel het idee dat er iets raar mee is, coke betwijfel'k, maar't zou me echt niet verbazen als ze er daar iets over doen...

 

bv die superhaze van de baron, kei lekker en stoned effect, maar toch is er iets raar aan :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je naar de baron gaat zul je wel een paar keer binnen en buiten moeten gaan want je krijgt er maar 25 euro mee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar over de shops in Breda gaan de laatste tijd rare roddels de ronde: bij verschillende shops schijnt er coke over de weed te worden gestrooid om het beter te laten lijken, ook nog een goede reden om afstand te doen van de shops!

No offence maar welke shop gaat er nu zo dom zijn om (peperdure) coke over zijn wiet te strooien :lol: .

Dat slaat helemaal op niets en is volgens mij een indianenverhaal. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...