Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
K.f.K

K.f.k's Side-project Take 2 ( Here We Go Again )

Recommended Posts

@Klaassie en BBB ;) dank je wel :D

 

 

@blommer

ik had er nu een tumble trimmer bij en nog een soort tumble trimmer maar dan op stroom :D

we zijn gisteravond om 18.00 begonnen en waren om 22.15 klaar B) MAAR wel meer knipafval als met de hand :D

maar ja wel lekker snel klaar en dat vind ik zelf ook wel wat waard als ik eerlijk ben.

thanks man.

 

@Michael

thanks en wil je proeven ?

 

 

 

o.k dan hier dan de laatste foto's van de dames :D

 

gallery_14320_5110_240252.jpggallery_14320_5110_899637.jpggallery_14320_5110_496491.jpggallery_14320_5110_390985.jpg

gallery_14320_5110_759790.jpggallery_14320_5110_916787.jpggallery_14320_5110_1000535.jpg

 

 

 

en zo ligt het er nu bij te drogen :D

 

 

gallery_14320_5110_323674.jpggallery_14320_5110_916461.jpggallery_14320_5110_753066.jpg

 

 

 

het valt ons wel wat tegen helaas kwa gewicht :) het is namelijk ff afgerond 4850 gram nat.

tevens is er zekers wel 300 gram waar wat toprot in zat en dat zit niet bij die 4850 gram in hoor :huh:

 

het is toch wel lastig kweken voor een beginner als je er niet ff iedere dag of om de dag heen kan om te kijken hoe het gaat, maar uiteindelijk gaat het hier heus wel een keer goed komen hoor :lol:

de volgende kweek op deze locatie word pas weer in maart/april opgestart en dat geeft mij ff mooi de tijd om de aardebak goed op te waarderen en wat dingentjes te veranderen.

 

*betere verspreiding van de inkomende koude lucht.

*de lamp boven de kleine bak wat verplaatsen.

*ander watervat aanschaffen

*tocht-strips tussen de deur en het kozijn

*en wat me nog meer ter plaatse opvalt :no

 

bij deze iedereen die dit topic gevolgd heeft BEDANKT B)

 

p.s het droog gewicht ga ik wel posten hoor :) maar het zal vast niet veel zijn :D

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proeven B)

 

ja natuurlijk! Zou lekker zijn!

 

Ik kan goed teste `s ochtends voordat ik ga werken B)

 

Ze zien er lekker rijp uit!!

 

grtzz michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

stuur maar ff een p.b met de gegevens B)

kan jij nog wel werken daarna dan ? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere dikke toppe liggen daar te drogen B)

lijkt wel of ze steeds dikker worden ... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik word nooit zo erg stoned B) ,niet zo als vroeger meer iedergeval B) :)

 

maar sommige wietje hakken er nog wel in hoor :)

 

is goed ik pm je ff

 

laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabizznis

de werkelijkheid is dat ze kleiner gaan worden B) hahaha thanks man.

 

@Michael

teveel geblowd ? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep denk dat het daardoor komt!

 

Soms zie ik wel mensen die blowe voor het eerst en die moeten zowat naar de eerste hulp dan :) B)

 

Maar ja zo stoned word ik al jaren niet meer ,maar het word er niet minder lekker op.

 

Ik probeer wel gematigd te roken B) Er zijn ook nog andere dingen die belangrijk zijn :)

 

grtzz michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kfk ik hoop dat jij dat afval niet weggooid na de gumby hash verslagen!!! kun je flinke plakken van maken man!!!

 

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat krijgt een vriend van mij en die maakt daar dan wat lekkers van voor hem zelf :smoke weggooien is zonde he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben hier even niet geweest en woow :smoke is wel mooi met die paarse er bij

mooi gedaan maat

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moijo K.f.k,

 

Zo je ben met deze ronde alweer klaar je heb wederom weer een mooi verslag van gemaakt kerel :smoke hoop dat het een lekker en sweet wietje voor je word hoe is die Tumble Trimmer bevallen? heb zelf met een gewerkt die je zelf moest aandraaien maar dat beviel echt heel goed.

 

 

Greetz,

Klaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DB

die paarse kleur he die komt gewoon door de kou en de stress :P

thanks man.

 

@klaassie

die dingen zijn echt super ;) ik had er deze keer 2 tot onze beschikking 1 met hand aandrijving en 1 die op sroom gaat.

in 4 uur waren we klaar MAAR je hebt wel meer knip afval he :smoke

thanks kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey K.f.k.

 

Dat is een mooi verslag wat je hebt neergezet! Mooie toppen liggen daar ook te drogen zeg wel jammer dat je niet echt tevreden bent over het gewicht maarja volgende keer beter tog! Ik heb zelf net een paar dames geknipt omdat het nodig was, erg jammer maar volgende keer beter!

 

M.v.g. Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tonnetje

tja het gewicht valt me tegen helaas ;)

thanks man en graag gedaan hoor.

 

 

O.k dan hierbij het eindgewicht :P 1075 gram droog slechts en kwalitatief ook niet de beste helaas vrees ik.

 

we lasten nu eerst een pauze in op deze locatie en gaan denk ik zo rond maart/april weer starten met een nieuwe kweek.

 

bij deze iedereen bedankt dit topic heeft gevolgd :smoke

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt wel ;) ben er ook echt aan toe :smoke

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROOKVERSLAGJE

 

heeeyy kfk en alle andere kwekers ;)

 

Hier komt het kleine rookverslag dan :P Het is de eerste keer dat ik een rookverslag maak dus hang me er niet aan op

als ik sommige dingen vergeet ,want ik zie af en toe wel heel uitgebreide rookverslagen.

 

Ik heb dus de eer om 2 soortjes wiet te testen van kfk.

Het gaat om de snowwhite van dit topic en de k2 van een vorig verslag van kfk.

Hieronder zie je de 2 soortjes.Dit is meer dan genoeg om even te testen ,hier rook ik 2 dagen van :P

Allereerst zat het in een goede verpakking :P ik rook dus echt helemaal niks :D (gelukkig)

Maar toen ik het pakje open maakte kwam er een hele sterke wiet lucht uit :P

Ik dacht dat belooft veel goeds :verrygood .Ik heb gelijk maar ff een blow gedraaid van de snowwhite ,want ik was al nog een beetje suf en ik dacht laat ik ff met de naar mij idee minder sterke beginnen (de snowwhite). Pffffff wat ;) minder sterk? Ben er dus echt gewoon goed ouderwets knetter stoned van :D .

De geur van de k2 is echt overweldigend je bent al stoned als je hem ruikt. Het uiterlijk van de wiet ziet er echt zeer goed uit.

 

De wietjes zelf zijn allebei keihard (compact) en verkruimelen zeer goed.

Kfk doe deze wietjes niet voor te weinig weg! :) .

 

Het effect is dus erg lichamelijk stoned een echt bankzitter ,zoals ik ze graag ziet :P ;)

De foto`zijn niet erg scherp maar dit komt omdat me macrofunctie en flits niet best werken ,toch maar is voor een nieuwe kijken.

 

Overall als ik de 2 soorten wiet ,door kfk gekweekt een cijfer moet geven dan geef ik een 9 voor de k2 en een 8 voor de sw.

 

Ik hoop dat me eerste rookverslagje een beetje compleet is zo.

 

En uhh kfk het zijn echt beide top wietjes ,ben op moment nog steeds knetter stoned. :dribble:

thxx maat ,me eerste volgende oogst ben jij de nieuwe tester voor mij :)

med_gallery_12285_6545_369842.jpg

med_gallery_12285_6545_202367.jpg

 

Ik gaat er nog 1 draaien!!!

 

Gr michael :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ;)

 

ik ben blij dat jij het beide lekkere wietjes vind :verrygood

dat de K2 goed is wist ik al van wat vrienden van mij met klachten daarover :P MAAR dat je de SW ook goed vind ben ik eigenlijk nog meer verheugd over,

dit omdat mijn vaste afnemer daar wat minder tevreden over was :P maar ik heb het voor de zekerheid ook nog door wat andere mensen en jou laten proeven en jullie zijn er wel positief over.

 

ik moet maar eens ff met hem gaan praten omdat de prijs ook wat minder was namelijk :D :)

 

igg bedankt voor je rookverslag en nog ff volhouden en dan gaan we skieen ;) man wat ben ik daar aan toe zeg :dribble: :P

 

bij deze iedereen bedankt voor het volgen van dit topicje en tot de volgende ronde over een maand of 3-4 in mijn Side-Project.

 

mzzl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ik ben daar ook aan toe hoor he ;) :verrygood

 

nee de wietjes zijn gewoon goed ,die afnemers hebben altijd wat te zeiken :P

 

zo niet dan niet ,ik ga dan gewoon naar de volgende deur :dribble:

 

grtzz michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat doe ik niet :verrygood ik wil niet lopen te leuren met mijn handel i.v.m annoniem blijven in mijn directe omgeving :dribble:

maar ik ga wel ff een ander vragen iig.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...