Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr tomme

Blue Top

Recommended Posts

yo, aangezien ik van plan was een pagina aan te maken met de verloop van m'n kweek maar dat er niet is van gekomen ga ik toch maar vlug wat foto's posten van de bloeifase, 1 plant doet het opmerkelijk goed en maakt al mooie toppen aan, de rest komt langzaam maar goed op gang ;)

 

foto's zijn van 1 september gemaakt. normaal volgen er in de loop van de bloei nog foto's.

 

het gaat om 16 bleu top 'plantjes' , enkele in 10 liter potten en de rest in 2- 90l kuipen en een 25liter kuip.

als voeding geef ik nu plagran alga bloom, anders hebben ze nx van voeding gekregen.

 

(top van de beste plant )

DSCN0090.jpg

DSCN0080.jpg

 

en een paar overizcht foto's

DSCN0076.jpg

 

DSCN0078.jpg

 

NIEUWE FOTO'S : 1e PLANT OMGELEGD

 

DSCN0368.jpg

DSCN0365.jpg

DSCN0376.jpg

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier leest u hoe.

 

DSCN0378.jpg

DSCN0384.jpg

DSCN0389.jpg

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn dit de blue top van Nomercy??

 

ze bloeien wel lekker vroeg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen weer wat verder, 1 plant is bijna goed om geknipt te worden. de rest gaat ook al aardig goed in bloei. wat me wel opvalt is dat nu de toppen veel blauwer/paarser zijn als vorig jaar.

waarschijnlijk omdat ik nu plagron gebruik.

 

ik post zo snel mogelijk nieuwe foto's!

 

btw zaad heb ik gekocht via iemand van het forum :verrygood

 

 

ook heb ik last van in mijn toppen van dode blaadjes is geen toprot maar zo kleine blaadjes die precies afsterven is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar de foto's! kom maar op! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leert quoten, aub

 

 

is net lichtjes beginnen regenen maar daar heb ik een goede oplossing voor gevonden ( m'n vader igg mja :o ) gwn een grote parasol erboven zetten, dusja ze staan zo goed als droog. ik maak morgen namiddag nieuwe foto's :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

héhé leuke kerstboom heb je daar, je kan hem misschien zo laten voor met kerstmis?

 

:) smoke ze!!

 

hou ons op de hoogte van het drooggewicht en trek eens foto van dichterbij als je wilt dat we de wiet goed kunnen inspecteren :)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...