Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
krollenbol

Wanneer Kan Ik Mijn Mannelijke Planten Oogsten

Recommended Posts

ok ik weet het mannelijke planten zijn shit maar ik ben van plan er hash ofzo van te maken

aangezien 2/3 planten mannelijk zijn ga ik ze niet wegdoen, ze staan wel ver van elkaar

 

hoe zie je nu wanneer een mannelijke plant geoogst moet worden? vroeger dan de vrouwtjes dacht ik?

zou tof zijn dit te weten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet dat je veel kristallen van een mannelijke plant zal halen. En heb je ook nagedacht dat als je ze laat staan, dat je zaden krijgt bij je vrouwelijke plant? Ook al staan ze nog zo ver uit elkaar. Als iemand bij mij aan het einde van de straat een mannelijke plant heb staan in zijn/haar tuin, dan heb ik erg grote kans dat dat stuifmeel op mijn plantjes terecht komt.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik geloof niet dat je veel kristallen van een mannelijke plant zal halen. En heb je ook nagedacht dat als je ze laat staan, dat je zaden krijgt bij je vrouwelijke plant? Ook al staan ze nog zo ver uit elkaar. Als iemand bij mij aan het einde van de straat een mannelijke plant heb staan in zijn/haar tuin, dan heb ik erg grote kans dat dat stuifmeel op mijn plantjes terecht komt.

 

BF

 

 

ja ok ik heb al gedacht over zaden maar ze staan er nu zolang dat ik wel eens men wiet wil :D

en ik las dat je van de mannelijke wel hash kon maken maar niet veel anders

maar als jij zegt dat het van een straat verder nog stuifmeel kan verspreiden moet ik men plan mss eens herzien

ik wou ze gewoon liever benutten ipv omhakken aangezien ik anders maar 1 plant over heb :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ok ik heb al gedacht over zaden maar ze staan er nu zolang dat ik wel eens men wiet wil :D

en ik las dat je van de mannelijke wel hash kon maken maar niet veel anders

maar als jij zegt dat het van een straat verder nog stuifmeel kan verspreiden moet ik men plan mss eens herzien

ik wou ze gewoon liever benutten ipv omhakken aangezien ik anders maar 1 plant over heb :P

 

Ik zou zeggen... druk op de zoekfunctie en lees een beetje meer.

Als je mij 1 persoon kan aanduiden die hasj maakt van een mannetje... dan wil ik je weer geloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je geen zaad wilt, zit er denk ik niet veel anders op gozer. Dan word het gewoon je mannen weggooien. Als je nu wel voor zaad gaat, heb je volgend jaar genoeg om genoeg planten neer te zetten om daar je hasj van te maken en dan heb je ook nog eens genoeg wiet!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wel voor zaad wilt gaan, pak dan je mooiste mannetje en gooi die andere weg.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had je mannen al lang weg moeten halen want je vrouwen zijn nu bevrucht en gaan zaden produceren en de rest word bij zaak

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...