Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bill babboo

Spint En Drogen

Recommended Posts

hallo allemaal nadat ik last had van meeldauw heb ik later weer een probleempje SPINT het is niet veel heb het meeste weg kunnen krijgen

maar dan nu mn dames zijn bijna oogstrijp en hoe dan te drogen ken het veel kwaad ?

en hoe ken ik dat het beste aanpakken ??

als mn hokje leeg is ga ik maar eens aan een grote schoonmaakbeurt beginnen met dettol en misschien nog wat anders of is dettol genoeg ?

ben dan van plan om de afzuiger uit te zetten en de lamp 48 uur aan laten staan dat alles kapot is :P

iemand nog andere suggesties??

grtz bill babboo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dettol krijg je je hok niet spint vrij......en met alleen een sauna creeeren ook niet......

 

Tijdens het drogen op zijn kop ophangen, spint kruipt naar het hoogste punt dan.....

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx sa dat je een antwoord had op mn vraag en met wat ken ik mn hokje wel helemaal steriel maken dan ???

grtjs bill babboo

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweeni..ik zou mijn eigen brouwselke maken zodanig dat niets overleeft.

 

Gebruik van alles een beetje...

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is echt wel een goed middeltje voor,ken niet op de naam komen??? vraag effe een duivenmelker... die ontsmetten hun hokken hier geregeld mee en kennen de naam . superschone hokken. succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is echt wel een goed middeltje voor,ken niet op de naam komen??? vraag effe een duivenmelker... die ontsmetten hun hokken hier geregeld mee en kennen de naam . superschone hokken. succes

 

Ik denk dat jij Vertimec bedoeld.

Dit werkt inderdaad erg goed maar dit is echt TROEP !

Aangezien jij het gebruiken wil zonder planten erin dan boeit het niet.

Dan kan je na de Vertimec behandeling alsnog de dettol uit de kast halen om het gif uit je hok te krijgen.

Massai van bayer werkt ook prima na een paar behandelingen.

 

Vertimec is trouwens verboden volgens mij.

Dit is alleen onder de toonbank te verkrijgen.

 

Een andere optie (die je zelf ook had kunnen vinden)

Spint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint in de toppen laten zitten zou ik niet doen dan loop je als het gedroogt is gedroogde spint te roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx allemaal voor de reacties heb nu kleine webjes ontdekt ga morgen nog een keer met de stofzuiger erdoor :P wel met een panty over het mondstuk natuurlijk maar ken ik het nog redden een weekje anderhalf vind het zonde om ze te vroeg om te kappen

alvast bedankt bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEEEEEE DVS , is absoluut geen vertimec .Maar ga het uitzoeken en vul dan wel aan!!

 

Wel snel he?? maar weet nu wat het is ...HALAMIET..weet niet of dit goed gespeld is maar werkt goed en verkrijgbaar bij de WELKOOP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...