Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

utrecht

Ik Krijg Geen Toppen

Recommended Posts

hallo beste mensen

ik heb 20 pps in de volle grond staan -begin mei -

ze zijn verschilend 80cm tot 180cm

ze zijn heel mooi

maaaaaaar ze hebben geen toppen het is september bijna

dat is een probleem of niet

of is pp niet geschikt voor buiten

help help

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal niet lang meer duren, mijn PPs bloeien nou een week..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn pp'tje bloeit zo'n 2 weken nu. Ze is niet echt groot, zeker niet voor een powerplant... Maar er zit lekker bloei in al, heel veel "verblading", dus dat worden lekkere buitentoppen voor in de vap. Misschien plaats ik haar alleen over 2 weken naar binnen met bijlichting.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kga je topic volgen, want ik heb net hetzelfde voor, je bent dus niet alleen. 2x KO Kush en 1x purlple #1 in volle grond, ook nog geen topje te bespeuren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaag he???

 

jongens , de dagen zijn net pas korter aan het worden,,,,

logisch dan toch , of niet?

 

 

Andere jaar mischien aan verduisteren gaan denken, dan heb je zekers toppen,

anders lowryders,

 

Succes mannen,

 

SA

 

ps, geduld......

Share this post


Link to post
Share on other sites

moi luitjes

heb het zelfde probleem ze staan al te voorbloeien sinds 30 juli alleen echt toppen maken doen ze niet.

ben er nu 1tje aan het verduisteren sinds 3 dagen. hopen dat dat meer doet.

 

lttr

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb het zelfde probleem

 

ik zie geen probleem???

 

Vadertje Tijd doet wat ie wil, plantjes gaan echt niet bloeien met 16 uur licht......

 

De een zal wat sneller in de bloei schieten als de andere soort, maar ik heb behalve bij de autoflowers nog nooit eind juli-begin aug al dikke toppen gezien, tenzij verduistert.

 

De pest is dat ons klimaat niet tot eind oktober een mooie warme zon heeft.......(lees zonnestralen, t ding zelf is pokkeheet).

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen probleem hoor Utrecht.

De dagen beginnen nu pas in te korten... Geef ze nog enkele weken tijd, je geduld zal beloond worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten natuurlijk bloei / plm 10 - 20 aug begin bloei, wijkt af met weertype (erg bewolkt ochtend/avond bv of hele dag zon.. )

 

...volgende ga en kan ik niet onderbouwen. ik heb eens gehoord dat er mogelijk 'tegen cannabis gespoten word'. ooit gehoord van chemtrails? dit soort plannen zijn in nederland de revue gepasseerd, bestrijding op grote schaal.

 

als je weet hoe het spul (de ziekte ) te verstuiven is (en een luchtmacht hebt..) en waar de wind vandaan komt kun je bv al ver boven zee beginnen, zonder dat je het ziet, zou je denken. google er maar eens op want er word niet alleen maar regen gemaakt.

 

 

een paar jaar geleden heb ik in het forum eens rondgevraagd naar een evenzo vreemd verschijnsel. in een middag tijd werden ineens veel planten geler . in die tjd had ik een volks/moes tuintje en ook daar was aan bijna alle planten wel wat vreemds te zien zoals wel erg vreemd gevormde aardbeien maar hoofdzakelijk veel bladgroen foetsie.

 

ik dacht dat zonnewind of andere kosmische straling die wel eens een keer zwaarder doordringt in de atmosfeer ook effecten kan hebben.

 

maar goed, mijn 3 powerplants waren tot het moment van bloeistart (geforceerd vanaf 29 juli/19.00 donker) kern gezond en frisgroen. helemaal op en top eigen recept grondje, nooit te nat etc. maar dat ze met een paar dagen zo geel gaan trekken is me een raadsel. ik zou graag nog dik 4 weken zon hebben als het kan....

 

jullie ook succes allemaal!!

Edited by digibetic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...