Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
junkie4ever

Stoppen Met Verduisteren

Recommended Posts

Hey hallo

 

SInds 15 juli 2008 ben ik mijn 3 pp plantjes aan het verduisteren.

 

Ik vraag me af of ik al kan stoppen met verduisteren en moeder natuur de rest kan laten doen ?

 

Deze vraag stel ik omdat ik Zaterdag aanstaande ga trouwen en pas Zondag pas weer thuis ben,

wat betekend dat ik Zaterdag niet de mogelijkheid heb om ze te verduisteren.

Of mag ik ze een dag overslaan, volgens het verduistertabel hebben we vandaag 14:15 uur aan lichturen en dus 9:45 uur verduistering.

 

Graag jullie reacties

 

 

Rene

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man,

 

Je kunt zeker al stoppen met verduisteren, ze staan al maand in de bloei dus die gaan echt niet terug de groei in.

Ik ben verleden week al gestopt.

 

Fijne dag zaterdag!

 

vlinders

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik ben 30 juli begonnen met verduisteren en heb dit tot nu aan toe volgehouden. ze staan alle 3 goed in de bloei en ben er zeer tevreden mee tot nu toe. de experimentjes waar ik jaren geleden mee begon hebben vruchten afgeworpen, ik zie tegenwoordig heuse verduister topics. ( voorheen heette ik green enfield alhier en sommigen kennen me wel denk ik)

 

de natuurlijke bloei buiten begint ergens tussen 10 en 20 augustus, afhankelijk vanhet weer. als het rond die dagen erg bewolkt is in de ochtend en avond zal de plant eerder beginnen als dat er de hele dag een bak zon is. zo heb ik eens een jaar gehad waar eind aug nog geen bloeivorm te zien was en alsnog moest forceren.

 

maar dat het vervroegd bloeien werkt is een feit. lekker eerder klaar, beter weer en de razers ben je met een beetje geluk voor.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook gestopt met verduisteren en begonnen op 15 juli, heb ruim een maand verduisterd.

Lijkt goed te gaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...