Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snotneus

Plastest

Recommended Posts

Flikken zijn op mijn 2jarig drugsgebruik gestoten ,

Nu zei die flik , dat mijn dossier binnen een maand naar de jeugdrechter gaat en dat die beslist wat er gaat gebeuren en of ik een plastest , therapie enz moet doen

 

Nu vraag ik mij af ,

 

Na hoeveel tijd komt die plastest nadat de jeugdrechter heeft beslist dat ik moet plassen ?

Wat gebeurt er als ik positief ben ? ( ben 17 jaar )

Kunnen ze mij meerdere keren laten komen?

Hoe lang blijft het zichtbaar in u bloed alsje 2 jaar gebruikt ( alleen in het weekend ) en de laatste 2 maanden dagelijks ?

Kunnen ze in je urine zien hoeveel ik heb gerookt ? ( merken ze het verschil tussen een joint roken en een paar trekjes nemen ?)

Kunnen ze in je urine zien wnr je voor het laatst gesmoord hebt ? ( dus is er een verschil tussen 3 weken clean zijn voor de test en 1 week clean zijn voor de test ? , of plas je gwn negatief/positief ? )

Volgen er nog geldboetes , werkstraf ?

 

alvast bedankt

en hopelijk plaats ik dit in het juiste subforum

 

ps : ben 17 jaar en woon in België

Edited by snotneus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt nog zo'n 4 weken nadat je een joint hebt gerookt nog sporen van THC in je urine en bloed aantreffen dus als het over een maand is dan zou ik nu stoppen met blowen als ik jou was.

 

 

Schaapie

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lelijk, Als je ouders het niet erg vinden ( dat wiet roken ) dan kan de rechter je volgendsmij niet echt veel maken.

In nederland kunnen ze helemaal niks ben zelf een keer opgepakt toen ik 13 of 14 jaar was ze hadden alleen wiet in beslag genomen en mocht gewoon doorlopen.

 

Dus maak je maar geen zorgen want echt grote problemen krijg je in belgie ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit iets gemerkt van een plascontrole, puur bangmakerij. ;)

 

Dezelfde avond nog, lag ik direct stoned en stronkend voor pampes achter de tv hahahahha

 

BELIEVEEEE ME ! ;) ;) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 jaar cannabis gebruik of 2 jaar en cannabis, en harddrugs? Maakt heel wat uit denk ik zo... Als je er zo bang voor bent, stop er dan gewoon mee. Lijkt me niet zo moeilijk, en na die paar maandjes kun je gerust terug wat blowen

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 jaar cannabis gebruik en af en toe harddrugs ( maar dat is nu al 2 maand geleden de laatste keer ) , ik ben niet bang , ik heb gewoon geen zin om te stoppen en ik wil geen miserie met de ouders ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...