Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indica

Onzin Ontrafelen

Recommended Posts

Beste medeblowers,opnieuw roep ik u op om meer tegengas te geven in de berichtgeving mbt softdrugs.

in de gratis krant de pers staan artikelen over softdrugs geschreven die kant nog wal raken.

Een van die artikelen gaat over een groep hysterische moeders uit Volendam die een spuitbus uitgeven waarmee op scholen sporen van wiet kunnen worden getraceerd,Hier staat de pvda welwillend tegenover,het moet ook niet gekker worden,daarom vraag ik jullie om nou eens terug te bijten.

Al die onzin die men schrijft over de zogenaamde wietverslaving[die NIET bestaat] wordt langzamerhand door steeds meer mensen geloofd.

Die zogenaamde moeders hebben in het verleden een convenant afgesloten met de plaatselijke horeca voor een drugsvrije horeca.

Met andere woorden,een beetje wiet roken mag niet,maar je mag je wel van hun in coma zuipen[dit komt nog steeds ieder weekend voor]

Daarom vraag ik u met klem om in opstand te komen tegen dit soort mensen die maar raak kletsen.Hun website heet moedige moeders,vaak heb ik al gereageerd op die onzin en het zou prettig zijn als u mij een beetje zou helpen.Een vriendelijke groet van Ruud Beijer Groenvrij

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt wel een beetje op school hoort geen drugs te zijn, en als ze er wel zijn (wat zeker zo is :lol: )

moeten ze volgens de wet inbeslag worden genomen en de kinderen erop wijsen dat het schadelijk is ;) en ERG gevaarlijk, dat is volgens hun de enige manier om de jeugd ervoor te beschermen

maar laat ze toch lekker met hun spraytjes zal toch wel niet of niet goed werken :wacko:

word tijd dat de drugs legaal word want het word er zo niet beter op.

zal zeker groenvrij stemmen (als de partij nog bestaat ?? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...