Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
danny78

Herkennen Afzuiger

Recommended Posts

Ik kreeg een afzuiger van een vriend die beweerd dat ie 3250 kuub is , er zitten echter twee flenzen op van 2500 mm . Als je het mij vraagt denk ik gelijk aan een 1500 kuub met deze maat flenzen en ik kan ook helemaal nergens een stikker of wat ook vinden. Ook de zuigkracht geef mij niet het gevoel dat ie 3250 kuub is . Zijn er per aantal kuubs vaste maten voor de flenzen of hoe kom ik er anders achter hoeveel kuub hij is.

 

dank u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier ook een 3250m3 liggen met 2x 250mm aanzuig en 315mm uitblaas. Als je die in het stopcontact steek, ontstaat er toch een aardig stormpje ;)

(ook mijn 4250m3 heeft 2x 250mm aanzuig en 315mm uitblaas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi kijk hoeveel watt ie is! Als het rond de 240 watt is dan is het wel een 3200 kuub. Dit staat op de afzuiger!!!

 

Gr J

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb zelf een afzuiger van 2500 kuub en deze heeft ook twee flenzen van 2500mm , deze kist is echter een stuk groter en blaast ook duidelijk harder , het moet dus een 2000 zijn

 

nog even een andere vraag , ik heb nu 2 keer 2500 kuub afzuiging hangen en twee keer 1 keer 2000 en 1 keer 1500 inlaat , dus 5000 om 3500

 

om dit te regelen heb ik een SMC SPC 14 AMP FAN CONTROLLER , kan ik de afzuigers en de inblaas doorlussen tot twee stekkers en die hierop plaatsen of moet ik twee klimaatbeheersers hebben ??

 

dank u !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...