Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest RrroodboRstje

Hoelang en hoesterk blijft THC in je bloed aanwezig?

Recommended Posts

Guest RrroodboRstje

Dag mense,

 

ik heb geloof ik een probleem...... me ma wil dat ik bloed ga laten prikken, omdat ik de hele week al kut voel en vandaag de hele dag al geslapen heb (vreemd ook, als je bedenkt dat ik gisteravond me plat heb lopen tuffen :twisted: :twisted: ). Maargoed, mijn vraag dus nu, hoelang blijft THC in je bloed aanwezig en hoe sterk? Mijn ouders weten namlijk nog nie da ik blow, en da mogen ze ook NIE weten :!: 8O

 

Grtz Rrrood.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

het blijt ongeveer 2 weken in je bloed zitten

maar als je niet wil dat ie er iets over zegt heb hij zich te houden aan z'n beroeps geheim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het licht er natuurlijk ook aan waarvoor ze je willen testen dus als je ouwelui denken dat je een ziekte onder de leden testen ze niet op drugs maar op eventuele ziektes dus dan hoef je je niet druk te maken maar als je een drugs-test krijg moet je gewoon van tevoren ff naar de dokter gaan en vertellen dat het geheim moet blijven.Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bellen kan ook en ze ontdekken volgens mij alleen thc als ze je testen op allergie. want dan testen ze op alles.

 

zo is het bij een vriend van mij gebeurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

In je urine is thc in ieder geval na 2 weken nog te constateren (ook test tot 4 weken)

in je bloed is het na 2 maanden nog terug te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das of geluk hebben of de naad zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
In je urine is thc in ieder geval na 2 weken nog te constateren (ook test tot 4 weken)

in je bloed is het na 2 maanden nog terug te vinden.

 

K dacht da dit nie helamaal waar was,

urine=3 dagen

bloed= lang

 

Wa die bloedproef betreft, geen schrik hebben. Ze testen alleen op verzoek :P (best wel prijzig zo n drugtest)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is niet de pure t.h.c. maar restprodukten ervan.

t.h.c. kan in vetweefsel worden opgeslagen en als je dan

stopt met blowen duurt het erg lang voordat het daaruit is.

na 6 weken moet het grootste gedeelte uit je bloed zijn verdwenen.

 

.....maar als jij je niet wilt laten testen.......dan hoef je niet.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
K dacht da dit nie helamaal waar was,

urine=3 dagen

bloed= lang

 

Wa die bloedproef betreft, geen schrik hebben. Ze testen alleen op verzoek  :P (best wel prijzig zo n drugtest)

 

Op mn werk gebruiken we UC's (urinecontroles) die het gebruik tot 2 weken geleden (kunnen) aangeven. Dingen werken met een speciaal streepje in het midden van de test die roze/paars verkleurt als iemand thc gebruikt heeft. Des te langer geleden geblowt, des te lichter het streepje. de verschillende kleurtinten zijn onderverdeeld in een schemaatje waaruit je kan aflezen hoe lang geleden men ongeveer geblowd heeft (in dagen). Hebben ook UC's gehad die het tot een maand terug konden aflezen, maar die gaven soms ook aan dat er niet was gebruikt terwijl dit (zeker) wel het geval was geweest bij die persoon. Deze laatste zijn dus niet echt betrouwbaar (van het merk dat wij hadden).

 

zullen vast meerdere soorten en merken UC's zijn, maar tot 2 weken is heel goed mogelijk.

bloedtesten doen we niet aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor werk doe je dan dat er gecontroleerd moet worden op thc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
K dacht da dit nie helamaal waar was,

urine=3 dagen

bloed= lang

 

Wa die bloedproef betreft, geen schrik hebben. Ze testen alleen op verzoek  :P (best wel prijzig zo n drugtest)

 

Op mn werk gebruiken we UC's (urinecontroles) die het gebruik tot 2 weken geleden (kunnen) aangeven. Dingen werken met een speciaal streepje in het midden van de test die roze/paars verkleurt als iemand thc gebruikt heeft. Des te langer geleden geblowt, des te lichter het streepje. de verschillende kleurtinten zijn onderverdeeld in een schemaatje waaruit je kan aflezen hoe lang geleden men ongeveer geblowd heeft (in dagen). Hebben ook UC's gehad die het tot een maand terug konden aflezen, maar die gaven soms ook aan dat er niet was gebruikt terwijl dit (zeker) wel het geval was geweest bij die persoon. Deze laatste zijn dus niet echt betrouwbaar (van het merk dat wij hadden).

 

zullen vast meerdere soorten en merken UC's zijn, maar tot 2 weken is heel goed mogelijk.

bloedtesten doen we niet aan.

 

Zijn dit dezelfde als de politie gebruikt? K vroeg me trouwens al af hoe ze bij een drugcontrole bepalen wanneer j nu wel of niet stoned bent. K vermoed da wanneer deze test dan bv. 3 dagen geleden aangeeft er geen probleem is of wel? Of hoe zit da eigenlijk, heeft daar al eens iemand uitleg over gehad (van de politie zelf maybe)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RrroodboRstje

tnx mense.. ik moet morge bloedprikke... nu ga ik uit mezelf.. en al1.. me ouders hoeven nie mee. heb waarschijnlijk pfeiffer ofzow, dus geen thctest (hoop ik), en zo wel, dan vertel ik het de doc gewoon.. me ouders hoeven het nog nie te weten.

 

Rrrood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O dan hoef je je helemaal niet druk te maken ik ben er vorig jaar ook op getest en ik heb er nooit wat van gehoord en reken maar dat me bloed afgeladen was en is met cannabinoiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, allemaal kut hé zo'n dingen, je komt er alleen maar sterker en wijzer van .....

 

who does everyone consider it as a drug?? :P:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RrroodboRstje

hey grower, Zimmerman fan?? :P :P :lol:

 

is idd klot'n da iedereen het als drug beschouwt..... maarja, dat kunnen WIJ ook van alcohol zegge :P:D

 

Greetz Rrrood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu zeker nog 2 weken wachten op de uitslag ?

 

(en hoe is het gegaan?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RrroodboRstje

zaterdag belle voor uitslag vd bloedtest.... heb Tamazepam GF 10mg. (slaapmiddel) meegekregen vanwege het feit dat ik onregelmatig slaap en vaak niet kan slapen..

 

ik zo alles vertellen.... hij ging me ff onderzoeken: eerst me ogen.. hij keek erin en meteen vragen:

 

"gebruik jij wel 's wat?"

 

mwuha.... kwist gewoon dat die vraag kwam.. heb het 'm wel verteld.. hij heb tog beroepsgeheim dus was nerges bang voor.. maja boeie... vanavond lekker slapie doen.. al1 komende week ff nie meer blowe :P:

 

achja....boeie..... dan maar weekendje nie.. heb ik dezte meer voor 't weekend daarop! :twisted: :twisted:

 

greetz Rrrood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okeej dan!

Nu de dokter het weet dat jij het geheim wilt houden zullen je ouders er niet via de dokter achter komen, das weer een voordeel :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk juist dat het langer in je urine zit dan in je bloed, mijn ouders hebben dit ook al laten doen bij mij en dat was via urine. enige tips zijn

-veel vettigheid eten zoals fritvet en chips enzo

-veel melk drinken

-veel yogurt enz...

 

 

deze tips hebben bij mij geholpen want men staal was negatief :( :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, over precies 4 weken moet ik voor me opleiding een medische keuring ondergaan...

Gaat via urine, op de dag van de keuring heb ik 4 weken geleden geblowd... Dus er is een kans dat ze het niet 'zien'.. Maar word er bij een medische keuring eigenlijk wel op thc gelet? of is het maar om te kijken of je bijv. diabetes/pfeiffer of iets dergelijx hebt?

 

i.v.u.a.g.z.s.m, b.v.d :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar word er bij een medische keuring eigenlijk wel op thc gelet? of is het maar om te kijken of je bijv. diabetes/pfeiffer of iets dergelijx hebt?

 

Bij een medische keuring wordt helemaal niet naar THC gezocht, so... don't worry :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewone controle controleert niet op thc

en trouwens tis vlugger uit de urine dan uit het bloed

 

thc is een stof die met vet bindt en zo opgeslagen word in ons lichaam eenmaal dat dat vet weer omgezet word in energie dan komt het thc weer in het bloed vry

thc word door het lichaam afgescheiden via de urine en zweet

daarom dat het kan helpen vettig te eten

voila

als dat enige duidelijkheid biedt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het antwoord hierboven al gelezen maar ik zou graag nog bevestiging hebben :(

ik heb dus een vriend en die zijn broer heeft tubercolose, ze willen nu mijn vriend zijn bloed trekken om te testen of hij het ook heeft, kunnen ze op deze manier ontdekken dat hij wiet rookt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...