Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mushin

Nooby Reporting For Duty :d

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Reeds een klein half jaartje hang ik dagelijks rond op dit forum op zoek naar allerhande info over groeien.

Eind mei bennek dan maar eens begonnen met een eigen kweekje. Men plan was helemaal opt einde

iedereeen te bedanken voor all hulp en info die ik hier gevonden heb met wat leuke budshots.

Laat me even duidelijk zijn :D, ik heb elke beginnersfout gemaakt die je maar kan indenken

maar heb altijd alles kunnen rechtzetten dankzij dit forum. :lol:

 

Tot op heden ging alles goed....1 weekje bloei en men worst nightmare is coming true...MALES ...ALL OFFEM... :D ..I think...

 

Dus zal ik men plan een beetje moeten herzien en jullie experts vragen om bevestiging van men duistere vermoedens.

Er is een 'man/vrouw' topic in de Outdoor section maar die is gesloten.

 

Welke thread kan ik terecht...alvorens al te snel forumregels te breken en verkeerd te posten... :lol:

 

Groetjes

 

Mushin

 

PS heb een foto geplaats in men gallerij van 1 van men planten, zo zien ze er allemaal uit nu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto in je album is een man

 

Zet van al je planten even een net zo duidelijke foto er in en dan zal ik weer even kijken

 

ps vertel ook meteen even iets meer bv wat voor sootje

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum

 

Als beginner zit je hier perfect !! Voldoende kennis, verslagen, fouten en info is er hier aanwezig.

Lees rustig de verschillende topics door, evt. kun je gebruikmaken van de "zoek functie"

 

succes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...