Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Redkill

Droog- en bewaarvragen?

Recommended Posts

Waarom word er ijs gebruikt om hasj te maken van knipafval?

Als ik goed ben ingelicht ( opgelicht??? :whistling ) is dat toch om de kristallen van het afval te halen?

Gebeurd er ok niet zoiets als je die wiet in de vriezer pleurt?? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik m'n wiet heb geknipt leg ik vaak een enkele top een nachtje in de vriezer. Omdat de cellen stukvriezen is de top meteen dood en kan geen water meer vasthouden en is binnen een paar dagen droog. Ik kan echt geen verschil ontdekken in smaak en effect van ingevroren of normaal gedroogde wiet.

 

dus jij zegt dat als ik m'n wiet na het knippen in de vriezer leg voor een dag ik het maar een paar dagen hoef te drogen en de smaak en effect hetzeflde blijft? Waarom doet niet iedereen dit dan? Lijkt mij wel een slim idee dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het klinkt wel erg aannemelijk om het een nachtje in de vriezer te leggen.

Ik kan het helaas niet proberen want het is al droog maar ik ga hem wel onthouden :specool

 

Ik vroeg het me of om dezelfde reden als Riesje omdat ik ook bang was dat de kristallen in het zakje zouden breken v/d top.

 

 

20 jaar bewaren is echt wel pokkelang :verrygood maar ik ga het proberen om 5 gram voor 5 jaar in de vriezer te leggen.

Dat moet lukken, gewoon vergeten en niet als de wiet op is tussen de lijken kijken :whistling

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gebeurd er ok niet zoiets als je die wiet in de vriezer pleurt?? dry.gif

 

wel als je ermee begint te schudden of erop begint te kloppen als het bevroren is wel ja , maar natuurlijk moet je , zoals carpe zegt , het langzaam laten ontdooien en dan ontdooien de trichs ook

 

ik haal ze altijd uit de diepvries , laat het strijkzakje langzaam op temperatuur komen , en dan doe ik het open voor een minuutje , haal de wiet eruit en doe de wiet in een glazen pot of in een gripzakje

 

 

in de zomer als het pokkevochtig is meestal in een wietzakje , in de winter in een glazen pot want dan is de lv heel laag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het slim om alle lucht uit de verpakking te halen en het wat bij elkaar te persen?

De wiet kan je dan makkelijk omwikkelen met folie en stapelen maar!

 

Denk dat ik maar eens in de vriezers ga :verrygood

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag iedereen,

 

je moet je wiet vacuum verpakken met zon toestelletje voor diepvriesgroentjes vacuum te trekken in een diepvrieszakje.

ik doe dit toch al een tijdje!

eerst lekker drogen, dan allemaal 5g afwegen en vacuum in de diepvries.

is mijn zakje op, pak ik er 1tje uit diepvries, 2 uurtjes openleggen en je kan hem roken

;-)

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...