Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ronimoon

Verschil Blowen Met En Zonder Tabak

Recommended Posts

Hoi wietliefhebbers!

 

In dit topic zal ik vertellen over mijn ervaringen met verschillende manieren van blowen.

Ik hoop dat jullie daarna zeggen hoe deze strijken met jullie ervaringen.

 

Ik ben geen tabaksrokers. Vreemdgenoeg kan ik zonder problemen puurpijpjes roken terwijl mijn vrienden (verslaafde rokers) daar enorm van afzien. Ik heb dan weer de grootste moeite met het roken van een gewoon sigaretje.

Af en toe neem ik eens een trekje en dat vind ik dan zo walgelijk dat ik er weer enkele maanden van af blijf.

 

Eigenlijk roken we al twee jaar lang joints met tabak. Ik vind dat walgelijk maar ja, je wilt toch high worden hé. :smoke

Ik merk dat ik en mijn vrienden dezelfde effecten ervaren, je kent ze wel: lachkicks, suf zijn, lichamelijk sloom zijn, gekke dingen zeggen, filosofisch nadenken,...

 

Enkele weken terug heb ik een puurpijpje gekocht. Daar rook ik uiteraard uitsluitend wiet mee.

Deze effecten heb ik ervan: lachkicks en filosofisch nadenken.

Lichamelijk voel ik me niet of nauwelijks anders.

Aan de ene kant vind ik dit tof dat ik er nog zo actief van kan zijn, maar aan de andere kant voelt het effect door het gebrek aan die sloomheid als "onvolledig" aan.

 

Om die laatste reden keuren mijn vrienden het pijpje af. Ze voelen er niks van zeggen ze, ook al hebben ze lachkicks en rare gedachten.

 

Vandaag heb ik mijn pijpje gevuld met tabak en wiet. Ik krijg hetzelfde effect als bij onze klassieke joints.

Eigenlijk is dit maar logisch ook hé, maar toen pas kwam ik tot het volgende inzicht:

 

"We (vooral mijn vrienden dan) genieten niet echt van de wiet, maar van de combinatie wiet-tabak."

 

Ik begrijp gewoon niet dat die tabak het effect zoveel kan veranderen, en dan nog bij mijn rookverslaafde vrienden die die tabak gewend zijn en daar anders geen effect van hebben.

 

 

Zo, dit was mijn stukje.

Als ik het nu bekijk, denk ik "Jezus, wie gaat zich hierdoor geboeid voelen?".

Maar, in mijn stonede bui besluit ik het toch te plaatsen en ik hoop dat jullie vertellen of mijn ervaringen overeen komen met die van jullie.

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik De Verdamper gebruik of puur rook wordt ik lekker high,een sterker effect dan een joint met tabak waar ik slomer van wordt.

Verdampen vindt ik het lekkerst qua smaak en effect.

Wiet en tabak werken elkaar tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een pure joint; meestal knetter/high, alhoewel ik tegenwoordig wel iets meer pak.

 

Wiet & tabak (wat ik meestal doe); stoned

 

Verdamper; eerste paar keer érg apart, niet eerder meegemaakt, 2 gram met 2 personen, lichamenlijk HELEMAAL sloom, maar de gedachten waren er wel goed bij =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...