Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sappie

Led Lamp

Recommended Posts

hallo ik ben al een tijdje op zoek om voor mijn hokje een beetje informatie in te winnen over de led lamp voor 1 vierkante meter. Nu kan ik weinig vinden erover dus bij deze heeft er al iemand ervaring mee? mij lijkt het namelijk geweldig als de opbrengts ook goed blijkt te zijn groetjes De verstokte roker sappie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn alle mensen op vakantie of is er echt nog zo weinig ervaring mee hier op het forum?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slechte ervaring met 200 rode en 100 blauwe. Buiten de technische problemen zoals stroomverbruik, warmte en weinig doordringingsvermogen, het groeide voor geen meter!

Waren ook nog eens dure High power LEDS. Ik meen €150,00 aan materiaal. zonder de voeding!

ik kreeg het idee van de NASA die op hun site Weed kweekten onder dit soort lampjes.

Weet inmiddels wel dat je geen paneel moet maken maar dat je de LEDS zowel onder boven eigenlijk in de plant moet plaatsen.

En welke golflengte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenkort meer hier over, volg mijn topics...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een nieuw lampje, maar meer hier over na het weekend.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo ik ben al een tijdje op zoek om voor mijn hokje een beetje informatie in te winnen over de led lamp voor 1 vierkante meter. Nu kan ik weinig vinden erover dus bij deze heeft er al iemand ervaring mee? mij lijkt het namelijk geweldig als de opbrengts ook goed blijkt te zijn groetjes De verstokte roker sappie :smoke

 

 

Ben ook erg benieuwd of LED verlichting werkt, zou in ieder geval veel risico's (warmte/detectie - stroom verbruik) eliminineren.

 

Heb wel een site gevonden waar ze deze systemen aanbieden (THE LOHUIS " Led-it-groW " LED lamp) http://www.lampbank.nl/kk_301290.html,

als het werkt is het zeker een goed alternatief maar heb tot nu toe geen test resultaten gezien of gelezen op dit forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, rijkste inwonder van Duckcity, Wie is u, Kent u het begrip "Netiquette" ?.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb mijzelf inmiddels al voorgesteld en de gedrags regels gelezen maar ben mij niet bewust van enige overtreding daarvan.

 

Laat het mij even weten wat ik fout doe zodat ik hier in het vervolg op kan letten.

 

Alvast bedankt, Dago

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben er 1 aan het testen 90 leds 1.3 watt per led rood tussen de 650-660 nm en blauw 460-470 nm kijken wat ie doet op voorgroei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...