Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wannegek

Per Post Of Waar Naar Buitenland?

Recommended Posts

denk open een topic om gewoon wat informatie....

 

iemand een idee over hoe het zit met het buiteland waar je zeg maar het beste heen kan gaan,

net als onze buurlanden had al gehoord zwitserland dubbel zeg maar....

 

verder als je per post verstuurt in een kluis met een pot lucht dicht is de kans lijkt mij

zo vrij klein dat het altijd aan komt of ben ik nu gek?

kluis op slot in een doos als nieuw versturen en net doen of je gek bent

 

kans dat ze toevallig kijken is er niet alleen dat er een kluisje word verstuurt

normaal kijken ze steek proefs gewijs zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

ik weet niet waar je het naartoe wilt sturen , vanaf daar naar hier of hier naar daar ,

 

Maar ik weet wel dat een collega van mij dingen opstuurd naar suriname in een ( ja hier komt ie ) :

in een pot met pindakaas of chocopasta , ja echt :D en het komt altijd aan :D

 

hij verstuurd dus 1 x in de zoveel tijd een doos met boodschappen , van alles een paar potten dus .

en in een van die potten zit dan iets lekkers .

 

het gaat hier natuurlijk niet om kilo's he :)

 

greetzz chase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een strijkzak halen bij de gs en die gebruiken in combinatie met een bubbeltjesenvelop , werkt perfect

 

Geef geen garantie en je hebt het niet van mij , tis een oud gegeven

 

Buble

 

PS, een kluis opsturen voor een paar gram , wat weegt zo'n kluis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verstuur regelmatig naar de VS (ja idd, met die fijne snuffelbrigade :) ) maar komt 90% van de gevallen wel goed aan.

Ik die het in een dvd hoesje, heb speciale hoezen gekocht die helemaal leeg zijn (kan dus geen dvd in).

 

Ik neem een stuk karton van de binnenmaat van de dvd box, leg daar 4 zakjes van 5gr op en seal het geheel met zo'n vacuum sealer (zijn regelmatig bij de lidl in de aanbieding voor 20 euro ofzo)

Ik was het geheel voor de zekerheid met dreft, dan is de eventuele lucht eraf gewassen.

 

Voor de zekerheid smeer ik de zak nog een keer in met olie (zonnebloem ofzo, zolang het maar geen olijfolie is, dat licht op op de rontge scanners en dan ben je het dus wel kwijt) en dan nog een keer sealen.

 

Dit kartonnetje met wiet en dubbele sealing gaat daarna in de dvd hoes, die seal ik ook nog een keer en dan gaat het in een bubbeltjes envelop naar de VS.

 

Is mijn neef ook weer blij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...