Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
de-vil

Mijn Ice Verslagje Compleet Foto Verslag Curen ?

Recommended Posts

med_gallery_15512_5275_279971.jpg

med_gallery_18289_5872_517756.jpg

med_gallery_18289_5872_392778.jpg

med_gallery_18289_5872_229051.jpg

med_gallery_18289_5872_354921.jpg

shout zou ik zeggen vraag maar raak ..

 

mijn vraag hoe lang nog voor ik kan kappen .. :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he dude...

 

 

 

hem omleggen doe je wanneer je wilt he..ik bedoel dat hangt van jouw smaak af.

 

Als je een high-wietje wilt dan ist ver de moment..

Als je een stoned-wietje wilt dan zou ik wachten tot alle haartjes bruin zijn (of bijna),een week(of twee)

 

Tijd van oogsten hangt af van wat je verwacht van je wiet..

 

Anyway als je van plan bent te oogsten :stoppen met voeding,als je die geeft en nen dag of twee laten stressen in den donker ofsoo

 

 

gr medi

 

ps ;hehe...6:48=niet iedereen is al wakker hé...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah het is idd nog vroeg .. ik dacht ook nog een weekje ofzo ,, kan je ook stressen door 24 uur licht te geven of meer in plaats van donker ...

daarna kriijgt ze ook haar rust .. dit ivb met nieuw kroost in het hokkie mischien dat dat kroost zo ook nog wat extra kan pakken en de bloei

nog een weekje uitsteld ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey de-vil,

 

Ik zou eerder opteren om je ladies nog een weekje ofzo te laten staan en ze nu beginnen te flushen.

De 3de laatste en de 2de laatste dag zou ik ze volledig donker zetten, dan denkt de plant dat het echt

het einde van de cyclus is en produceert ze nog wat meer THC. Dan de dag van het omhakken

zou ik ze nog es 8u onder de lamp zetten vooraleer te oogsten.

Nu, kan je wat meer informatie geven over je hok, oppervlakte, welke lampen,....

 

Groetjes,

 

Los Spillos

Share this post


Link to post
Share on other sites

hok is redenlijk groot 2,5 x 1,5 maar staat niet vol .. de foto is van mijn bloeiende plant zeg maar verder heb ik in de zelde kast nog

2 stekjes pp en 1 ice (m/v niet bekend) 1 rocks (femelized) 400watter ruck 125 mm doorsnee afzuiging geef al 5 dagen geen voeding meer

enkel kraan water ... ze ziet er nog niet helemaal rijp uit ik heb het idee dat ze nog wel eens een *** load aan thc wil gaan produceren

daarom heb ik nog maar eens de boel geknakt .. fff uitmelken die damuh is de bedoeling iemand ervaringen hiermee ... op het laatst ..

ik hoop dat het gaat werken ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi De-vil,

 

Ziet er lekker uit daar hoor :lol:

Helaas heb ik geen ervaring met knakken aan het eind en volg je graag want is nieuw voor mij.

Heb je altijd zo weinig dames, een echte kwaliteitsgrower misschien :wtf:

Veel sucses in ieder geval

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe nou helaas had ik veel mannen deze keer ,, 8 van de 10 en eentje is mij uit het weiland weggejat ...

nu staan er wel wat andere dames in maar dat kan je beter nog maar meisjes noemen 2 pp 1 fem rock en een ice waar het geslacht onbekend van is ..

het hok is universeel ik kan als het te krap word de deur open zetten ... en de planten uitstallen ed ( hopenlijk ) in de toekomst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey de-vil,

 

Ik zou eerder opteren om je ladies nog een weekje ofzo te laten staan en ze nu beginnen te flushen.

De 3de laatste en de 2de laatste dag zou ik ze volledig donker zetten, dan denkt de plant dat het echt

het einde van de cyclus is en produceert ze nog wat meer THC. Dan de dag van het omhakken

zou ik ze nog es 8u onder de lamp zetten vooraleer te oogsten.

Nu, kan je wat meer informatie geven over je hok, oppervlakte, welke lampen,....

 

Groetjes,

 

Los Spillos

 

De plant gaat in het geheel niet meer THC aanmaken, er verdwijnt juist THC! Procentueel en de derivaten worden ook anders.

 

Wiet geoogst in week 7 dag 4 16,7% THC bevatten en in week 8 dag 2 17,2% en in week 9 dag 6 16,9%. Dat zijn best realistische getallen!

 

Waarom donker zetten ? Ja je wordt er waarschijnlijk stoneder van maar persoonlijk Oogst ik liever, droog ik het redelijk snel en laat ik het dan curen, van curen krijg je onder andere CBG wat je high maakt, dit zit normaal alleen in hasj omdat dat vaak langer bewaard wordt. Zeker geimporteerde hasj heeft veel CBG en is daarmee erg high. Maar van UV licht, warmte en zuurstof zet je THC-9 om in CBD en dat geeft eerder die body stoned. Je kunt er van houden... Maar je wiet heeft dan dus MINDER THC in procenten en uberhaupt minder Cannabinoïden.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je ik zat er ook al aan te denken om hem om te hakken .. ik denk dat er nog wel iets meer thc kan komen .dat ik idd op de 16 procent zit

maar goed , ik zit denk ik tussen de week op e de 8 week in en tijdens het drogen rijpen maakt de plant ook nog wat thc suikers ed aan toch ..

 

omhakken jah of nee .... of moet ik niet te veel verwachten want het ziet er van dicht bij wel icy uit maar omdat er afgaan in zit qua genene zal het mischien niet besneeuwen wat jullie mening ik wil het nog witter ik had op ijspegels gehoopt !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plant gaat in het geheel niet meer THC aanmaken, er verdwijnt juist THC! Procentueel en de derivaten worden ook anders.

 

Wiet geoogst in week 7 dag 4 16,7% THC bevatten en in week 8 dag 2 17,2% en in week 9 dag 6 16,9%. Dat zijn best realistische getallen!

 

Waarom donker zetten ? Ja je wordt er waarschijnlijk stoneder van maar persoonlijk Oogst ik liever, droog ik het redelijk snel en laat ik het dan curen, van curen krijg je onder andere CBG wat je high maakt, dit zit normaal alleen in hasj omdat dat vaak langer bewaard wordt. Zeker geimporteerde hasj heeft veel CBG en is daarmee erg high. Maar van UV licht, warmte en zuurstof zet je THC-9 om in CBD en dat geeft eerder die body stoned. Je kunt er van houden... Maar je wiet heeft dan dus MINDER THC in procenten en uberhaupt minder Cannabinoïden.

 

Kees.

 

Dan heb ik me vroeger blijkbaar wat laten wijsmaken, maar mijn bedoeling was idd om der meer stoned van te worden.

Nu ben ik ook weer wat wijzer geworden :wtf:

Thnx voor je reactie Kees!!

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

curen bedoel je dan water curen of bedoel je voordat het kneiter droog is lekker in een zak of wekpotten doen om zo wat meer en wat hanteerbaarder rookwaar te verkrijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...