Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Alberts

Weer Eens Een Blowtje?

Recommended Posts

Volgens mij wel het goede forum... Hier eerder e.e.a. gelezen toen ik nog blowde... Nu vraag ik me het volgende af.

 

Vandaag ben ik ongeveer een jaar gestopt met blowen. Ik heb (onbewust) afgebouwd en ben toen van de één op de andere dag helemaal gestopt (hoe kan het ook anders :lol: ). En dit probleemloos, horror verhalen gelezen dat stoppen zonder proffesionele hulp onmogelijk zou zijn is (voor mij) onzin.

 

Zo rond 14 jaar heb ik mijn eerste joint(s) gerookt wat erg goed beviel, zo rond 16-17 ben ik dagelijks gaan blowen (3 á 4 per dag > 5 gram in 3 á 4 dagen), over het algemeen alleen op mijn kamer waar ik wat childe en mij bezig hield met allerlei -maatschappelijk gezien- onnozele dingen. Na 5 jaar mavo (nooit wat gedaan doublatie jaar nog minder dan dat jaar ervoor) ben ik ook "gedrop-out" na een week of 3 MBO ICT... Wat in wezen weinig te maken had met het blow gedrag maar wie weet.

 

Na wat onnozele baantjes (magazijn) , op werk nuchter , en s'avonds kapot ben ik vorig jaar begonnen met een opleiding havo en PDB (boekhouden) en dat gaat vrij goed... Nu zit ik in het examen jaar, gaat mij allemaal erg makkelijk af (ben een zesjes persoon :wacko: ).

 

Nu met de vakantie voor me (vorige jaar bijna school verkloot (5-6jes) wonder dat ik over ging) maar gestopt met blowen. Dit jaar alles voldoende op een 5je of twee na, verder 6jes en 7vens... Dit komt niet zo zeer door het niet blowen maar meer door iets meer inzet en motivatie... Wat opzich een tegenstelling is daar je (ik) van blowen passief word.

 

Dit verhaal is in principe niet zo boeiend voor mijn vraag... Maar zie het maar als motivator voor de mogelijke lezers die willen stoppen en daar tegen opzien... Ik kan het zeer aanraden... Appeltje eitje - als je maar wil -. Eerste week tel je... Tweede week zie je de baten (€?, fitter?).. enz. - en dan is in dit topic misschien nog wel leuk toe te voegen... Wie "wil" stoppen? :wtf:

 

Wie is succesvol gestopt en is na X periode weer begonnen en heeft het geheel in de hand, lees: 1 jointje in het weekend verder niet... Keertje weekend helemaal kanarie en dan een week of twee niks... maand (eng idee?)...

 

Op ongein (verslaving?) dat er paniek optreed als het op is zit ik écht niet meer te wachten.. Maar dat heb ik zelf in de hand of... ? Gaat het mogelijk weer ála spiraal?

 

Zit er aan te denken om wat hasj te halen... Blonde maroc (niet sterk) en pollem (erg lekker? :huh: )..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nu vanaf ongeveer november gestopt tot aan een paar weken geleden een jointje gerookt gaat me prima af, kan er ok vanaf blijven als ik dat wil dus mij lukt het wel

 

ben idd ook weer begonnen met hasj, wiet word je zo sloom van enzo had ik geen zin in, ik vond het erg lekker rustig de tijd er voor genomen dacht iets van drie kwartier in het park met 1 jointje dus sjah ik vond het wel goed zo

 

Mvg

 

Gorky :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...