Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hoi,

 

Ik ben Stijn en ben vooral geintreseerd in natuurlijke tripmiddelen etc.

 

Nu heb iki in mijn tuin een grote struik kattekruid staan en op azarus verkopen ze het ook.

Kan ik dit gebruiken? hoe? welke delen? heeft er iemand ervaring met (zelfgeteelde) kattekruid?

 

Ik heb ook nog slaapmutsje staan, iemand hier ervaring mee?

 

ik verwacht niet te veel efecten maar het zou leuk zijn dat je toch wat voelt.

 

gtz Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha...

Mijn moeder noemde het altijd katten-wiet, toen ik klein was. :smoke

Gingen we het plukken voor de kat :lol:

 

Maar sorry, ik heb werkelijk geen idee hoe het als mens te gebruiken.

Wel heb ik even een tabbladje gemaakt van je topic, interessant!

 

Groeten!

 

[EDIT] http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=6298 kijk hier eens... Daar staat van alles. Maar volgens mij is roken/door je jointje de oplossing. [/EDIT]

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Laatst bij m'n ma uit de tuin wat van deze planten meegenomen, m'n kat heeft hem meteen gesloopt, nou ligt hij elke keer heel trots pal bovenop de plant te chillen.

Heeft al 2x de plant verkloot :smoke

 

Het roken ervan zou weinig tot geen effect hebben wat ik er van begrepen heb.

 

Gr. jcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kattekruid, het eerste waaraan ik denk is mijn kat die er alles voor doet

om er ook maar iets van op te eten/likken/snuiven :smoke

Het schijnt ze gelukkig te maken..

 

Zelf roken? Nah! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stinow,

 

Probeer anders 'wilde sla' eens, ben ik nu ook mee bezig...

 

Sla Opium?

 

Gr. jcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeej bedankt!

dat is nu net wat ik zoek!

zal morge ook eens op pad gaan :smoke

 

Maar weet er iemand iets over slaapmutsje?

 

Grtz Stinow

Edited by Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och je bent er zo eentje, misschien slim om eerst de conventionele drugs is te proberen en een beetje research te doen? Voordat je straks nog is, zonder dat je enig risico ervan inziet, datura stramonium zit te eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga echt geen doornappel of iets dergelijks zitten eten zonder dat ik er meer over weet!!!

Ik probeer via deze weg meer te weten te komen over NATUURLIJKE middelen die ik zelf kan zoeken/kweken waardoor je weet waar deze vandaan komen. Daardoor vermijdt ik dat er rattenvergif etc. in zit.

 

 

ik zoek gewoon iets waarvan ik in een lichte roes kom.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=6298 in dit topic las ik dat je van de gedroogde bladeren van slaapmutje high kan worden...

Omdat ik hier nergens meer info over kon vinden heb ik het hier gevraagd, ZONDER zelf te proberen.

 

Daarom nog eens mijn vraag: weet er iemand iets meer over het gebruik van slaapmutsje?????

 

grtz Stinow

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is niet omdat het natuurlijk is en er geen rattenvergif inzit dat het niet gevaarlijk kan zijn heh slimme. heel veel en bijna alle giftige stoffen komen uit de natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, volgens mij is er geen reden om stinow op zijn vingers te tikken want hij vraagt dingen voordat hij ze doet, beter kan het niet toch? :smoke

 

Stinow, hier een link naar Erowid.org waar wat info staat over California Poppy.

Je vind er ook een manier om een extract op de plant uit te voeren.

 

Erowid Californa Poppy vault

 

Ook over natuurlijke soorten drugs kun je op deze site veel info vinden.

 

Gr. jcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zou niet de eerste zijn die zomaar iets gebruikt om in een roes te komen zonder de gevaren ervan te kennen. Daarom raad ik je aan om vooral informatie van een autoriteit aan te nemen en niet zomaar iedereen op fora te geloven.

Was geen corrigerende tik, eerder een waarschuwing.

 

En zoals Maximus al zegt, natuurlijk betekent niet direct minder ongezond of gevaarlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi

 

ik draai er joints mee, tabakloze dan wel

je hebt er dan ook geen wietbek mee

de eerste smaken wat ???!, maar valt algauw mee

de effecten zouden licht marihuanaachtig zijn

zoiets als een trekje van een thaijoint dan wel,

ik slaap er goed van, ook lekker in de thee!

 

 

greetz najib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google ff op "home made smokables" of op "smokables" of "marijuana alternatives"

 

zo vind je vanalles voor te roken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken iemand die er een zalfje van maakte en dat achter zijn oren smeerde en in de halsstreek , vraag me niet hoe hij dit zalfje maakte..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Geweldig die Kattekruid wel Nepeta cataria zeker in combinatie met Wiet.

Kweek het elk jaar in mijn tuin.Er komen gelukkig geen katten en ook geen ratten.

Dit plantje is zeker aan te raden!!! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intressant dat er toch ook positieve ervaringen zijn!

 

vertel aub eens wat meer over het de manier van het gebruiken, hoeveelheid, effecten, de effecten zonder wiet etc...

 

dak bij voorbaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zoals ik al had geschreven moet je de Nepeta cataria hebben, niet de Nepeta faaseni uit het tuincentrum.

Voor het roken gebruik je alleen de bladeren, voor de thee gehele bovengrondse deel.Geur doet denken aan munt

 

Het heeft een kalmerende werking, die sterker wordt wanneer het in combinatie gedaan wordt met wiet of hash zoals Afghaan of Manali.

De vraag is of Azarius de originele kattenkruid verkoopt, vanwege het feit het plantje zelf vrij zeldzaam is en in een aantal landen verboden.

 

Het drogen van de plant moet snel gebeuren ivm schimmel.Je oogst de plant vlak voor de bloei.

 

In de VS is wel goede kwaliteit Kattenkruid te koop, zoals Starwest Botanicals & Mountain Roseherbs

 

Oja, je hebt ook nog een Chinese plant met dezelfde inhoudsstoffen als kattenkruid, alleen geconcentreerder en wordt gebruikt om dieren uit de dierentuin plat te krijgen. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...