Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Maximus

Gezocht: Tripmuziek!

Recommended Posts

 

 

Beide nummers staan op het album Another Late Night van Zero 7. Heerlijk album!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals al vermeld werd, Dub muziek doet het erg goed.

Er waren al enkele voorbeelden gegeven, zal nog wat aanvullingen doen.

 

King Tubby

Mad professor

Josey Wales

Big Youth

 

Relaxte reggae doet het ook altijd wel goed.

 

Eek A Mouse

Charlie Chaplin (niet die met dat hoedje)

 

Vooral geen drukke sound als house, dance, trance, metal, rock etc.

 

 

Tipje, zorg dat er altijd iemand bij of mee is die nuchter blijft, zo ga je geen al te vreemde dingen doen.

Maar jullie zijn oud en wijs genoeg neem ik aan, spreek uit ervaring dat je vreemde ideeën kan krijgen en gekke dingen wil doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pink floyd,

 

Hawkwind,

 

Enya,

 

Air,

 

massiv attack,

 

Jimi Hendrix,

 

Zappa,

 

Moby,

 

En zo kan ik nog even doorgaan,...!!

 

Gr,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit vindt ik zelf wel aangename muziek.

De beste man die dit gemaakt heeft, heeft nog een heel mooi album uitgebracht onder de naam legiac - mings feaner (label: sending orbs wat overgens ook een heel et label is voor elektronische muziek)

 

mvg

 

-edit- sending orbs is trouwens een nederlandslabel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer zeker "Lemon Jelly" eens uit. Ozric tentacles is ook gewoon zaaalig op trip ;)

Verder ook zeer goed : Alex Cortiz, Banco de gaia.

Ik prefereer in alle geval muziek waar weinig emotie en tekst aan zitten. Sfeer is op trip het aller belangrijkst volgens mij. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tripmuziek... hmmm.. daar heb ik zo'n beetje heel mijn kast vol mee staan.

 

Begin met iets rustigs, zoals Sigur Rós of Boards of Canada. Ga dan naar aangenaam verwarrend zoals Chris Clark of edIT. Op het hoogtepunt overschakelen naar Aphex Twin of Infected Mushroom. Om bij te komen lekker Sublime of Slightly Stoopid. (of andere reggae)

 

Geloof me, dat is het muziekrecept voor een geweldige trip!! Heb het zelf meerdere malen gedaan zo en dat is heerlijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig topic dit!

ben ondertussen al aardig wat bekende namen tegen gekomen. maar ook heel wat namen die ik nog even moet gaan beluisteren!

ik wou iedereen iig bedanken voor de coole muziek die hier geplaatst wordt.

keep it going!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

blockhead is supr voor een trip

rustige muziek waar je helemaal in gezogen wordt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozzy :rolleyes: Jij alvast liever dan ik maar ja, elk zijn smaak zekers ?

Ik vind het nummer "Music & Science lovers" van Lee Scratch Perry & Dub Syndicate gewoon zaaaalig op trip.

Heb ook wat cd's van een band met de prachtige naam : Magic Mushroom Band. De albumtitels zijn : Magic, Illumination, Spaced Out en Spaced Out 2. En ja hoor zoals de bandnaam al doet vermoeden.... dit is tripmuziek van het betere soort. Dit zijn zeer moeilijk vndbare albums en helaas heb ik van geen enkel een hoesje of inlay en zijn dit maar kopieën. Ik vraag me af of er hier mensen zijn die deze band kennen of er muziek van bezitten ?

Interessante topic hier trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eigenlijk is alle, vooral niet-electronische muziek waar je normaal erg van houdt heel erg mooi tijdens een trip..

 

coudn't agree more

 

celibie

Share this post


Link to post
Share on other sites
coudn't agree more

 

celibie

 

haha, doe mij maar het tegen overgestelde. ik heb veel liever van die lijpe spees elektronica als ik aan het trippen ben dan de "gewone" muziek waar ik naar luister.

 

lekker spacie:

Shpongle:

http://www.youtube.com/watch?v=YusVswibvyY...feature=related

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">





Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jean Michel Jarre - Oxygene Part 2 B)

Die moet je zeker eens geluisterd hebben dan!

 

Als je die goed vind kun je ook: Miami Vice, Oxygene, Oxygene 8 (en Popcorn) van hem downloaden.

 

Gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

the doors,pink floyd,velvet undergound ;peter gabriel BIRDY,angelo badalamenti alle ;iggy pop DIRT,

 

Laurie anderson alle ,antonio vivaldi alle B);david bowie hero s ;nico from velvet underg.;joy division,don t walk awway;.jean michel jarre sounevir de chine,sommige front242,simple minds teams of great city s ,annie lennox sleeper in the city ; pat metheny are you going whit me TRAVELS......kan wel een uur doorgaan)

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je goede muziek zoekt voor een goede trip download dan ''goa'' muziek

doet het goed bij mij LSD trips ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...