Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kenny

Acupunctuur

Recommended Posts

hheb het pas gedaan om meer fysieke energie te krijgen. is koel.

kreeg 3 naalden uin beide benen en 1 arm en nog eens 1 naald in mijn rechterarm.

 

vooral bij de eerste naald voelde ik echt wel een energiestroming door mijn been heen stromen dus er is echt wel wat aan de hand.

 

niet proberen te bewegen als je een kriebel aan je neus hebt en er een naald in je arm zit dat doet PIJN.

 

iemand ook ervaring met acupunctuur of shiatsu-massage (kreeg ik ook, alles voor 25 euro.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit gedaan- maar ik wil het zeker een keer doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je er meer over vertellen kenny?

Hoe voelde het, wat voel je van het inbrengen van de naalden?

Wat voor effect heeft het op je gehad, heb je er verder wat van gemerkt??

Oftewel heb je het gewenste resultaat gekregen of viel het tegen?

 

Ik ben supernieuwschierig van aard en vraag dus veel hoor, hoop dat je het niet erg vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je nog terug voor meerdere behandelingen???

 

Hebben ze behandelings schema's, dus zoveel behandelingen voor een bepaalde klacht in een bepaalde tijd, of is het gewoon wanneer je maar zin hebt(is het altijd natuurlijk, maar dat bedoel ik niet).

 

Je voelt dus tintelingen door je heen gaan begrijp ik, heb je ook spiertrekkingkjes e.d.?

Of nog andere gevoelens, doet het geestelijk wat met je op dat moment(gevoel van rust bv)?

 

Worden er combinatie's gemaakt met andere geneeswijze's of is het puur en alleen acupunctuur?

 

Je hebt zelf gezegd dat je het niet erg vind, dus ik ga je je oren van je hoofd vragen hoor :P :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...