Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kasthavel

Meeting Giethoorn Update

Recommended Posts

Beste mede growers :)

 

Omdat we spullen gaan inkopen en reserveringen gaan doen heb ik besloten dat de deadline om vooruit te betalen gesteld is op 1 JULI a.s.

Het moge duidelijk zijn dat mensen die wel komen maar niet voldaan hebben niet welkom zijn. Dit ook i.v.m. de aankopen die we doen t.a.v. het aantal mensen wat inschrijft. Dus no money, no meeting.

Het bedrag ad 20 euro kan overgemaakt worden op Rek. nr. 371819997 met vermelding van Meeting Giethoorn en je nickname op WF en hoe je naar Meppel reist.

Dus bv Meeting Giethoorn / greenie / ov

Als jullie nog plek hebben met eigen voertuigen kunnen jullie ook vanuit station Meppel medemeeters meenemen, ga op parkeerplaats voor station staan; met wit bord met daarop : WF, zo dicht mogelijk bij de uitgang van perronstrap.

Pendeldienst is mogelijk als je met openbaar vervoer komt, daar kunnen we nog op in spelen, bij volgende update. Als je bedrag binnenkomt kom je op de lijst voor toegang.

Simpel toch ?

Voor verdere vragen kun je PM men met Cucharacha en Kasthavel :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic Bump , :( Niet vergeten mensen , anders zijn we genoodzaakt om het af te blazen of in te schalen bij te weinig animo.

 

En dat zou jammer zijn nietwaar , So don,t U forget !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ehm, ik moet een plaats hebben om over te kunnen maken... Dus gelieve die in PM te droppen, (ABN wil anders geen overboeking doen).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry jongens, bij deze meld ik me af voor de meeting. het gaat echt niet lukken.

veel plezier en ik lees de wilde verhalen wel! ik hoop dat jullie lekker weer hebben, regen is niks:P

 

Suc6 P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...