Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Chroniclife

Topzwaar

Recommended Posts

Ik heb sinds kort een paar zaadjes. 2 heb ik er eerst laten ontkiemen tussen watten en ongeveer anderhalve week geleden heb ik ze in potten met potgrond gepoot. Alleen zijn ze zo dun dat er 1 zonder stokje omvalt en de andere bijna. ze zijn ongeveer 15cm en groeien wel goed, alleen wil de stengel niet dikker worden. een ander zaadje heb ik gewoon ergens in de tuin gestopt en heb er niet meer naar omgekeken. Deze groeit minder hard maar is wel veel steviger. Kan ik er iets aan die dunne stengels doen.

 

groeten Roy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet er op een afstandje een ventilator op zodat ze heel lichtjes bewegen, dan krijgen ze dikkere stammetjes :welcome:

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

minder water geven dat laat haar sprieten /strekken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hem wel in heel erg natte potgrond gepoot. zelfs iets te nat, daarna heb ik hem anderhalve week bijna geen water meer gegeven. nog geen 100ml. halen zulke plantjes t wel of is de kans groot dat ie bezwijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ze het halen of niet is sterk afhankelijk van een aantal factoren zoals zon en eht weer.

 

Zorg er in ieder geval wel voor dat je plantjes in ieder geval dus niet eerst verzuipt en daarna drogeert.

 

Ik zou ze smorgens en savonds (voor de schemer) gewoon wat water geven en dan zou het toch goed moeten komen, wietplanten zijn behoorlijk sterke planten, in dit stadium is lekker veel zon de Key voor de snelheid van het ontwikkelen van je plantjes !!

 

Succes ermee ! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...