Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Maximus

Favoriete Blowmuziek En Stonerfilms

Recommended Posts

ik ben eigelijk wel benieuwd wat jullie favoriete muziek is om rustig in je zeteltje thuis of in de tuin een jointje te blowen.

 

mijn favoriete songs om op te chillen zijn:

 

- Groundation W - Babylon rule dem --> als je deze opzet kan er maar beter wiet in de buurt zijn. hoog chillgehalte :verrygood

- stephen marley - hey baby

- gentleman - can hold us down

- collie buddz - tomorrow's anotha day

- mattafix - 11 30

 

en ng vele anderen...

 

favo stonerfilms:

 

- How high

- harold and kumar: go to whitecastle. de eerste dus, de tweede nog niet gezien

- fear and loathing in las vegas. niet echt stoner film maar ook wel lache :specool

 

heb jij ng goede liedjes en/of films die je wilt delen met je medeblowers om op te chillen en te genieten van de beste herb op deze aardklomp?

 

grtzz max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn favoriete blowmuziek is Reggae, met name Peter tosh, Abja, Lee perry, Isreal vibration en natuurlijk Bob!

 

Rastafari Selassi I bless,

 

favoriete films ook uiteraad How high en heb laatst Harold en Kumar deel 2 gezien in New York en daar heb ik een belachelijke lachkick om gehad zonder een jointje :verrygood dus dit is een aanrader!!

 

peace, respect & love

 

Ganja-man

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat reggea over het algemeen wel het beste genre zal zijn voor het roken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier sweet sweet reggae; Gladiators, Bob Marley, Collie Budz, Groundation, Buju Banton, ...

 

Dubstep: Goth-Trad, Benga, Marlow, ...

 

verder soms nog trip hop, goa, old school hip hop/rap, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubstep is inderdaad ook chill, ik luister dan vooral naar skream, caspa, rusko en grimelock

 

peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn al echt tig verscheidene topics met deze onderwerpen!

Eerst even de zoekmachine gebruiken voordat je een nieuw topic aanmaakt :verrygood

 

Blessed Love,

Jahbless

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...