Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Oberon

Voorstellen

Recommended Posts

Hey

 

Ik ben Matthijs, 16 jaar jong. Zit nog op school (4de klas vwo) en buiten die tijd zit ik graag achter de computer of chill ik een beetje buiten. Heb alleen niet veel vrije tijd, door mijn huiswerk en mijn vakkenvullersbaantje:P.

 

Binnekort (over +- 4 dagen) ga ik proberen mijn eigen plantje te kweken. Dit wordt mijn eerste plant, en ben dus erg benieuwd hoe het allemaal in zijn werking gaat :( . Geld zal geen probleem worden, ben eerder bang op mijn beperkte kennis van planten ^^.

 

Waarschijnlijk ga ik ook een kweekverslag bijhouden. Dit zal dan geen howto worden voor beginners, maar meer een vraag om advies van de gevorderden :rofl .

 

Oke dit lijkt me wel genoeg zo, tijd om de zaden te bestellen!

 

Later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Matthijs,

 

:verrygood op het WietForum.

 

Matthijs met dubbel T, dat zien we niet vaak. Of is het een slim gekozen alias. :specool

 

In ieder geval leuk dat je aan het kweekbattelen bent met je maat. Dat brengt aan je verslag een extra dimensie en jullie maken leuk reclame voor elkaar.

 

Veel succes met je kweek.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wetloop is altijd leuk. Nu ik er over denk zou het me super leuk lijken als er eens wedstrijd georganiseerd werd. Wie maakt de mooiste / grootste / beste plant.

 

Lijkt me in ieder geval spannender dan voetbal.

 

:welcome: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...