Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ellaw

3 Females Toendra Mist En Klein Stekje In Zolder Guerilla

Recommended Posts

Aight, dit word men eerste guerilla en daarmee ook de eerste buitenkweek.

 

De vorige keer heb ik de voorgroei van enkele k2 plantjes verzorgt, nu het volledige werk.

Zoals het er verloopig aan toe gaat is het gebruikte budget 3€ dit was voor een zak zaai en stek grond, dat valt zeer goed mee zou ik zo zeggen :rofl

 

De planten staan overdag achter het raam of boven in de dakgoot, voorlopig heb ik 3 maal toendra mist x santa maria staan (kruising van hjm) toendra mist is een kruising van vele soorten die groeiden in moeilijke omstandigheden (voor meer info check de topic hierover)

 

Nu heb ik vandaag 5 keer china x (ww x st) x double fun te ontkiemen gelegt aangezien de eerste 3 plantjes binne enkele dagen op hun guerilla spot zal planten.

 

En binnen een week zullen de laatste 3 worden ontkiemt, dit zijn china x (ww x st) x santa maria (alle kruisingen zijn door white tooth of hjm gedaan.)

 

De guerilla spot is in een vrij open en afgelegen bos, langs de wegen staan veel bomen, wat verder door is het één zee van netels, distels en braamstruiken met een beekje dat erdoor kabbelt, een goede guerilla plak lijkt me :(

foto's van de locatie volgen nogwel als de eerste plantjes geplant worden.

 

Wat foto's dan:

 

Hier zie je de plantjes die net bovenkomen, 2 ervan zijn helaas gestorven nadat er een lamp was opgevallen :( hopelijk waren dat niet net de dames...

med_gallery_14062_4309_1566881.jpg

med_gallery_14062_4309_34463.jpg

 

Na ongeveer een weekje (19 mei)

med_gallery_14062_4309_848085.jpg

med_gallery_14062_4309_689282.jpg

med_gallery_14062_4309_596741.jpg

med_gallery_14062_4309_1198937.jpg

 

En nog een foto van vandaag, van klein naar groot:

med_gallery_14062_4309_184656.jpg

 

De 5 zaadjes van vandaag:

med_gallery_14062_4309_558957.jpg

 

Dat was het voorlopig dan, ik hoop dat alles nog goedkomt en dat ik niet teveel last van mannetjes zal hebben.

 

Nog een vraagje dan, als ik de planten binnekort plant zulle ze pas tegen +/- september beginnen bloeien en dus al redelijk gigantisch groot zijn of zouden ze al eerder in de bloei schieten?

 

Peace

Ellaw~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiiit ik ben de minst populaire grower van allemaal :( of nej, ik doe mss gewoon alles perfect zodat enige commentaar overbodig is :rofl :( ;)

 

Morge een update voor mezelf plaatsen dan maar.

 

Peace

Shizofreen~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal de aftrap maar nemen :(

 

Succes met je guerilla, en dat je het maar tot

een goed einde mag brengen.

 

Gr,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, bij mij ben je populair hoor. Ik vind het geweldig om een volgende generatie te zien met chinees DNA.

 

De oorsprong van de zaden is als volgt:

In Noord-China waaide in september 2007 wat stuifmeel naar binnen. Dat stuifmeel was afkomstig van planten die voor de zaadteelt gekweekt worden. Weinig THC.

Een deel van de zaden die daar vanaf kwamen is naar Nederland gegaan. Aldaar heeft hjm ze o.a. gekruist met Dubbel fun, toendra mist en Santa Maria, in zijn zoektocht naar een sterke buitenplant.

 

Nu is het spannend hoeveel THC die planten van jou gaan produceren, en hoe de smaak zal zijn. Er bestaat kans dat de wiet naar sigaren smaakt, en ik schat het THC percentage nog steeds onder de 10%.

 

Succes, en ik volg je met interesse. Je planten zullen waarschijnlijk tegen de twee meter worden alvorens ze in de bloei gaan. Als je dat vervelend vindt, dan kun je de planten af en toe toppen, zodat ze lager blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeap ik kijk ook uit naar het resultaat white tooth, toch mooi hoe zaadjes de wereld rond kunnen gaan ^^

Ookwel vet hoe je aan die kruising bent gekomen ^^

 

Thc is ook niet alles en een sigarensmaak lijkt me niet zo slecht, mss dat ik ze later nog eens met een zoet wietje kruis :( en 2m, vetjes, kwil wel eens zo'n wietboom zien dan, zoland ze lager blijven dan de andere planten/bomen die er rond staan stoort het me zeker niet dat ze zo groot worden, eerder sativa planten dan??

 

De toendra mist heb ik net overgepot en de eerste 5 chineesjes worden morgen geplant, waarna 3 nieuwe worden ontkiemt. Ik kon hellaas geen foto's nemen, kodak is weg, maandag post ik de foto's danwel

 

Thx voor de reactie emilio

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook benieuwd naar die chineesjes

en ook naar je spot, kijk uit naar de foto's

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier al het een en ander over die chineesje gezien en gelezen.

 

Ben benieuwd hoe jij het er van af brengt.

 

Succes met je kweekje in ieder geval.

 

Is je kodak al terug :verrygood

 

El Fish :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de reply own3d en leuk dat ge noges komt zien ElFish ^^

 

De kodak is inderdaad terug maar de foto-functie werkt niet, geeft een soort error, dus nog effe wachten op de foto's.

 

De plantjes gaan goed, de toendra mist staat nu in 2L potten, er is ook een duidelijk verschil in sativa en indica te zien, dit komt door de verschillende rassen die hierin vermengt zijn denk ik dan (eentje meer sativa andere 2 eerder indica, of het moesten 2 vrouwtjes zijn en een mannetje).

 

Van de eerste chineesjes zijn er 4 van de 5 uitgekomen en die zijn nu lekker aan het greoein, de laatste 3 volgen volgende week.

 

De plannen zijn ook een beetje geweizigd/vertraagd, de planten gaan iets later naar buiten gaan, dit omdat de toendra mist's toch trager groeien dan ik had verwacht (veel bewolking?) en omdat het weer de laatste dagen toch ook wat minder is wacht ik tot het wat mooier word :verrygood

 

Ik hoop dat de camera zo snel mogelijk is gefixed en dan volgen er direct foto's

 

Peace~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk nog eens een update ^^

De camera is nog steeds kapot maar men zus heeft eindelijk nieuwe pille gekocht voor de hare, mindere kwaliteit maar der kunnen nu tenminste foto's gemaakt worden :D

 

Kzal dan eerst de plantjes laten zien:

 

med_gallery_14062_4309_417063.jpg

Hier zie je de laatste nieuwe van de groep en daarmee ook de enige chinees x santa maria dat is uitgekomen :doctor:

 

med_gallery_14062_4309_1039252.jpg

Dezelde naast 2 andere chineesjes x double fun

 

med_gallery_14062_4309_1084391.jpg

En hier de andere 2 chineesjes x double fun

 

med_gallery_14062_4309_1294696.jpg

De voorlopig grootste plant, denk dat het een mannetje is aangezien deze veel meer strekt dan de andere 2 Toendra Mist planten.

 

med_gallery_14062_4309_1099005.jpg

med_gallery_14062_4309_1209287.jpg

En dat zijn dan de laatste 2 toendra's van de groep en hebbe we alle plantjes weer gehad ^^

 

 

Normaal moesten de eerste 3 planten vorige week buiten gezet worden, kwas met 2 vrienden savonds naar de spot gereden, parkeer men wagen, flikkert er opeens een andere wagen die we in de donker niet konden zien staan zo'n 100m verder naar ons met zijn lichten... dan zijn we hem maar gesmeert :execute wie weet wat ze een of andere mafia dude, of natuurlijk een scheefpoeper die op zen minares wacht :D

 

Anyway de spot hebbek dus afgechaft, de 2 toendra mists ga ik binnekort in een klein kasje in een scrog zetten en volgende week op 12/12 dit in een klein kastje en onder spaarlampen... zien wat dat opbrengt.

 

Voor de Chineesje moet ik dan nog een goede guerilla spot zoeken maar daar is nogwel even tijd voor.

 

Aanmerkingen en verbeteringen zijn altijd welkom!

 

Rasta~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ellaw,

 

Je plantjes zijn lekker gegroeid :doctor:

Jammer dat je nu weer opzoek moet naar een nieuwe spot, hopelijk vind

je snel weer een mooie spot.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen al een mooi plekje gevonden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben eigenlijk ook erg benieuwd hoe het er nu voor staat?

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Locatie heb ik niet, de kleinste 5 ga ik op men zolder laten, de grootste 3 gaan of tewel op locatie gaan in de ardenen ivm met 10,000x meer plaats dan in dit volgebouwde gat.

 

Zal wel een update plaatsen als er wat van terecht is gekomen.. voor de rest kom ik hier niet zoveel meer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal geduldig wachten op vooral de rookverslagen van de verschillende kruisingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal nog maar es een paar foto's plaatsen :lol:

Ik zal zeker een rookverslagje van de chineesjes voor je plaatsen white tooth :wtf:

 

 

Hier dan de foto's

 

 

2 toendra mist planten (ik hoop dat deze twee vrouwtjes zijn, eentje heeft al een paar witte haren) Hier zijn ze enkele dagen gefimd

 

med_gallery_14062_4309_1697656.jpg

 

med_gallery_14062_4309_787579.jpg

 

med_gallery_14062_4309_116924.jpg

 

De 3de toendra, denkik een mannetje, deze is getopt

 

med_gallery_14062_4309_649361.jpg

 

De eerste 2 zoals ze der vandaag uitzien

 

med_gallery_14062_4309_342897.jpg

 

med_gallery_14062_4309_77238.jpg

 

Samen

 

med_gallery_14062_4309_1237201.jpg

 

En hier zijn dan de chineesjes zoals ze der vandaag uitzien

 

med_gallery_14062_4309_1054354.jpg

 

med_gallery_14062_4309_714923.jpg

 

Dit is de china x santa maria die heeft bijna geen bijvertakking, iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

 

med_gallery_14062_4309_1050957.jpg

 

PEACE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ellaw,

 

je plantjes zijn lekker gegroeid zeg, het beginnen al echte struikjes te worden :wtf:

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een lange tijd zal ik noges een update plaatsen..

 

Ik moet hellaas mede delen dat alle 5 chineesje zijn gestorven (heb er wel nog wat seeds van) toen ik met vakantie ben geweest, ze hadde iets langer dan een week geen water gehad en dat is ze teveel geworden.

 

De Toendra Mist heeft niet zoveel last gehad van de droogte, ik vind de plant daarom al geniaal ^^ anyway, ik heb een heel stuk moette dieven omdat de zon daar gewoon niet meer kwam, uit die afval heb ik nog een stekje kunne recuperen, ik heb het direct in universele potgrond gezet, geen stekpoeder gegeven, ik heb enkel de steel wat versneden voor die de grond in ging, de blaadjes wat afgeknipt en met water besprenkelt, die stek doet het nu zeer goe, direct gewortelt zonder problemen... All men respect voor de Toendra Mist, je kan em niet dood krijgen :)

 

Anyway, hier komen dan wat picca's, de planten staan denkik een klein maandje in de bloei (sinds de verschijnslen zijn gekomen)

 

Oh en even vermelden, van de 3 Toendra's die ik had staan, zijn ze alle 3 vrouwelijk gebleken ^^

gallery_14062_4309_778069.jpg

fotootje van de sterkst bloeiende plant grootendeels

 

gallery_14062_4309_2046442.jpg

Budshotje :)

 

gallery_14062_4309_755827.jpg

Gedievde gedeelte

 

gallery_14062_4309_33344.jpg

En het deel daarboven

 

En dan hier wat foto's van de kleinste

 

gallery_14062_4309_553767.jpg

gallery_14062_4309_2528318.jpg

 

 

Uiteindelijk is het misschien niet hellemaal een guerilla, alhoewel, een guerilla op zolder misschien :D

 

Peace Yall

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ah dat is nou jammer, geen Chinees vanavond, maar ja kan gebeuren! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe nej tzal voor een andere keer zijn, maar dan zal het een zaadkweekje worde, wil de soort niet kwijtgraken ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...