Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alborosie

Alborosie's Easy Sativa En Early Special

Recommended Posts

Alborosie @ reggea Geel 1 en 2 augustus :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

pure offtopic..

alborosie @summerjam ....

 

 

mooie plantjes heb je daar alborosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, check mijn Easy sativa's...

 

ik gebruik sinds vorige week voeding en het verschil is enorm in 1 week tegen over de andere weken,

 

doe het ook !!! ze worden vet groot in potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeey albarosie! zien er goed uit man je plantjes :verrygood

Gaan zeker mooie bomen worden.

En natuurlijk de beroemde lowryders die eigenlijk iedereen zou moeten hebben :specool

 

Ziet er goed! beter als mijne Early in ieder geval :whistling

 

Houde zoow en moge ze alle 5 dan dames zijn hé :P

 

Die sativa zie er trouwens echt uit als een omgekeerde kerstboom :lol:

 

Ps. hoe ging je examen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi hé, dat er flink wat grammen mogen aankomen.

En euh, alborosie @ Dour Festival :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tooz; mooie sativas! Ik snap dat ze groter worden met voeding, maar ik hoef geen grote planten =) In de bloei krijgen ze natuurlijk wel een lekker sapje.

 

@Killerweed; Thanks! Ben erg benieuwd naar de lowryders idd. En de examens gingen best goed, ben wel geslaagd denk ik =)

 

Tijd voor een nieuwe update.

Ondanks het lage aantal zonuren van de afgelopen week, groeien de plantjes mooi door. Ze hebben veel regenwater gehad, dat leek ze wel goed te doen. Er zijn nog geen voorbloeiverschijnselen te zien. Ook zijn twee van de drie Lowryders die ik gezaaid heb ontkiemd. Die staan nu in de vensterbank op kracht te komen.

 

Genoeg gepraat, tijd voor wat foto's.

 

p6080074iv2.jpg

De Lowryders zijn naar het licht toegegroeid, vandaar dat ze zo scheef staan.

 

p6080075cn3.jpg

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

p6080077se0.jpg

Ziehier de Easy Sativa! Ze krijgt al een hoop vertakkingen =) Als dat allemaal toppen worden, ben ik binnen :(. Als je goed kijkt, zie je dat veel bladeren een beetje aan het krullen zijn. De randjes van de blaadjes gaan een beetje omhoog/omlaag staan, zodat de blaadjes zegmaar een beetje hol/bol worden. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben, weet iemand of dit kwaad kan?

 

Onderin de Easy Sativa kwam ik één of twee blaadjes tegen met witte stippen erop. Is dit erg?

p6080078jm7.jpg

 

9-vingerig blad!

p6080080nx5.jpg

 

Alborosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeldauw? ik zou het niet weten. Het zit ook alleen op een paar blaadjes helemaal onderin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Easy Sativa's blaadjes waren al een beetje gekruld, maar de afgelopen dagen zijn ze ook verkleurd.

 

gallery_17384_5233_1426.jpg

 

Ik heb bij de growshop n flesje terra vega gehaald en gelijk aan de planten gegeven. Ik hoop dat de Easy er snel bovenop komt.

 

Met de rest gaat het uitstekend, een Early Special heeft enorme bladeren gekregen. Ik zal binnenkort weer es foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ging dus niet zo goed met de Easy Sativa. Haar bladeren krulden en verkleurden. Ik ben begonnen met groeivoeding te geven. Ook heb ik 2 45L speciekuipen gekocht waar nu de Easy en de grootste Early Special in staan.

Hier de Easy Sativa voor het overpotten:

k220ea.jpg

256us92.jpg

 

En volgens mij heb ik bij de Early's een vrouwtje ontdekt! Het is de kleinste van de 2, maar ik zag witten haren:

2v3pu03.jpg

20py2bq.jpg

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

Hier nog een foto van de 2 Early Specials samen:

24drorc.jpg

 

En volgens mij is een lowryder een man. Hier wat foto's van zijn balletjes:

2h49fuv.jpg

2zfttt1.jpg

 

Heb ik gelijk en is het een man?

 

Tot slot een groepsfoto na het overpotten:

axfvux.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, het is weer tijd voor een update vanuit het natte zuiden.

Allereerst de Easy Sativa. Het gaat niet zo goed met haar, aan de onderkant zijn veel bladeren helemaal weggeschrompeld. Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak is geweest? Ook heeft ze wat last van meeldauw, ik ben bang dat ze het niet overleefd. Op de foto is het de linkse plant.

gallery_17384_5233_965052.jpg

gallery_17384_5233_461457.jpg

 

Gelukkig ziet de bovenkant er nog wel goed uit:

gallery_17384_5233_1083846.jpg

 

Verder staan er nog 2 Early Specials. De kleinste is een vrouwtje en ziet er naar mijn mening van alle planten het gezondst uit. De grootste heeft het geslacht nog niet laten zien.

gallery_17384_5233_619700.jpg

Dit is dus het vrouwtje hierboven.

gallery_17384_5233_1068337.jpg

Door de regen en doordat het avond is hangen de enorme bladeren van deze plant nogal, maar normaal staan ze een stuk rechter.

 

Ten slotte heb ik nog 3 Lowryders staan. De grootste is een vrouwtje gebleken =)

gallery_17384_5233_533102.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kweek collega, veel succes met kweken! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks. Het is rustig hier zeg.. Weet iemand wat er met de Easy Sativa aan de hand is en of ik er nog iets aan kan doen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is tijd voor een kleine update.

De 3 grootste planten worden nu verduisterd sinds maandag ofzo. Het zijn flinke planten, zo'n 1.20 meter, dus het zijn aardig wat vuilniszakken aan elkaar geniet. Nu maar hopen dat ze snel in de bloei schieten, zodat ik ook van de grootste Early Special snel het geslacht zal zien. Zo early vind ik de planten eigenlijk niet, de dagen worden nu toch al korter, ze zouden in principe in de bloei kunnen gaan.

De Lowryder staat nu ong. 10 dagen in bloei :wtf: hij heeft veel witte haartjes. De andere lowryder is nog erg klein.

Ik zal zsm fotos maken.. Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel vroeger dan de easy sativa zal het denk ik niet worden. Ik heb er zelf ook 2 staan en probeer ze alvast in de bloei te krijgen met verduisteren waarbij ze 15 uur licht krijgen. Nu maar hopen dat ze dan in de bloei schieten, dan kan de natuur de rest van het werk doen!

 

Succes!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad ik hoop ook dat ze snel in de bloei zullen schieten.

Bij deze nog wat foto's:

Dit is de bloeiende Lowryder en haar kleine broertje/zusje. De grootste heeft wel veel last van meeldauw. Ik heb haar met melk bespoten, maar dat lijkt niet echt te helpen.

gallery_17384_5233_676820.jpg

Close up van de haardos

gallery_17384_5233_780196.jpg

 

Dan de rest van de plantjes, ziehier de Early Specia in 20Ll:

gallery_17384_5233_116673.jpg

 

En nog een foto van de 2 grootsten in 45L:

gallery_17384_5233_805441.jpg

 

De Easy Sativa heeft nog steeds een bladprobleem:

gallery_17384_5233_213076.jpg

 

Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan is en of er nog wat aan te doen is??

Ik hoop nog wel wat lekkere sativa van die plant te halen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update

 

gallery_17384_5233_688179.jpg

De Early Special en Easy Sativa

 

gallery_17384_5233_118671.jpg

De andere Early Special en Lowryder

 

gallery_17384_5233_2215.jpg

De Lowryder. Hij bloeit nu ongeveer 4 weken, maar de meeste haren zijn al bruin. Ik neem aan dat ze nog wel een maandje kan blijven staan, zodat de toppen goed aan kunnen dikken?

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door regen op de toppen kunnen de haartjes ook bruin worden het beste is om te kijken hoe de trichomen er uit zien

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo kwekerz, na een lange tijd van rust hier even wat actie in de tent.

De Lowryder is geoogst en verbrand, wat een lekker rokertje =) Slechts 1.5 gram, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de lading wierie die er aan zit te komen:

 

gallery_17384_5233_445711.jpg

Links is de Early Special en rechts de Easy Sativa. Beiden zijn ruim 6 weken aan het bloeien.

Easy Sativa:

gallery_17384_5233_524642.jpg

gallery_17384_5233_365659.jpg

 

Gaat lekker he? Boeien die bruine bladeren nog wat?

Nog n week of 2 denk ik, met de weersvoorspelling (geen drupje regen) gaat dat wel goed komen :wave:

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey leuk hoor gaat redelijk goed toch?

Ik zou die dorre dooie bladeren er af halen zo dat er meer zonlicht op de goede groene bladeren kan vallen.

 

gokkuh?

 

46 gram

succes ermee tap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie Sativa heb je daar staan! krijgen ze wel een beetje voedig? Zo te zien hebben ze het nodig! Mijn easy's gaan over 1 tot 2 weken om :verrygood

Kom maar met die nieuwe foto's!!!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Albo,

 

Leuke plant die ES.

Ben die nog al tegengekomen en de opbrengst ligt toch steeds goed.

85gr als je t mij vraagt.

 

Grtz

 

Isan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dorre bladeren zijn er al af =) en ze krijgt de hele bloei al voeding.

85 gram? zoiets denk ik ook.

Ik ga dr waarschijnlijk komend weekend kappen en dan maak ik nog wel wat fotos. Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...