Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
junglisticman

Kweek '08

Recommended Posts

oi allemaal

ben hier nieuw, dus ik vlieg er maar meteen in:

ik ga 4 plantjes zetten, 3 onbekende zaden zelfde soort en nog een ander (zaden zijn vn positronics is al wat ik weet). 1tje is al ontkiemt de andere liggen er nog. Ik heb een plekje waar ik er 2 ga zetten, en daarnaast eigenlijk (gewoon even verderop) nog 2. Ik ben gisterenavond na de regen gaan snoeien, netels & doorns weghalen alsook enkele overhangende takken van een boom. Vanavond ga ik putten graven en deze vullen met 50/50 universele potgrond - grond van daar. Foto's volgen later, tips & kritiek mag ook al is da mss nog niet mogelijk

 

vriendelijke high

junglisticman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ju landgenoot ;)

Moet je zelf water gaan geven of is er genoeg grondwater denk je?

Vl succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee 't is naast een soort gracht dus er is wel genoeg water denk ik ;) na nog is 1000x geneteld te zijn heb ik uiteindelijk 50m verder nog een plekje gevonden, zo mogelijk nog beter waar ik er ook 1 ga zetten. Van zodra het weer hier een beetje beter wordt schiet ik weer in gang :D de putten voor de andere 2 zijn al gegraven en opnieuw gevuld, en ben al begonnen met snoeien. De 3e put 50m verder is ook al gegraven maar had ni genoeg potgrond meer. Alle zaadjes liggen te ontkiemen nu, 1 is al gekiemd :P

foto's volgen van zodra de zon schijnt, is altijd leuker

 

junglist

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's van je plekje ?

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...