Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
earlyweed

Garilla Planten Telkens Weggegeten!

Recommended Posts

hoooi ik ben earlyweed en ik heb een zakje early special en een zakje easy sativa feminised gehaald.

2 easy stiva's en 1 early special staan in mijn thuin. de rest wou ik garilla planten in het bos. de voorbereidingen zijn allemaal al gedaan. maar nu zet ik 10 dagen terug 2 plantjes van 8cm neer met gaas en slakken korels er omheen en kwam ik 3 dagen later terug. Waren deze alebij weg. alleen de steeltjes staken ern nog beven uit :o

3 dagen terug weer 3 plantjes neergezet en vanmidag weer het zelfde vehaal :P

Wat moet ik nu doen? ik hoop dat iemand weet wat, wie of hoe the fuck dit kan :)

Ik denk zelf dat vogels de plantjes proberen te pakken en gewoon alles op alles zetten en hun snavel door het gaas naar de plantjes duwen. Iets anders kan ik echt niet verzinnen. Het leek mij onmogelijk dat een of andere tor de hele plantjes weg at. Iniedergeval hoop ik dat iemand het weet voor ik geen planten meer over heb!!!

Alvast bedankt! Gr earlyweed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien waren het wel 100 torren, je weet het niet. Wat je wel weet is dat je een andere plek moet zoeken, want daar staan je 'guerilla' planten schijnbaar niet veilig. Succes ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konijnen en reeen zijn er ook dol op, misschien zijn dat de boosdoeners, het is tenslotte een delicatesse voor hun.

Ze weten wel wat ze uitkiezen die grapjassen.

Misschien fijner gaas pakken en eromheen maken en de bovenkant ook afdichten met gaas.

Het lijkt mij in iedergeval niet dat het vogels zijn, die eten zaden en insekten en geen volledige plant.

 

Grtz Lowryder :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze wat groter voorgroeien voordat je ze op hun spot gaat zetten, dan zijn ze niet zo'n makkelijke prooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat ze wat groter voorgroeien voordat je ze op hun spot gaat zetten, dan zijn ze niet zo'n makkelijke prooi.

 

die mogelijkheid heb ik niet. me ouders mogen nit weten dat ik 15 plnten in het bos heb staan :P

 

Ik denk dat ik iniedergeval fijnergaas er omheen gah zetten.

Is er geen tegen gif te krijgen tegen torren en al andere kut beesten die je wiet op eten?

Als er korrels tegen slakken zijn moet er tog ook wel wat tegen de rest zijn?

 

Alvast bedankt voor julie reacties!!!

 

Gr en ik hou julie op de hoogte, als het goed gaat ook wat mooie foto's van de garilla planten en de sativa's in mijn tuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...