Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoi van mijn ouders mag ik 1 k2 plant in mijn tuin.

Maar het probleem is dat de planten klein moete blijven ivm de buren die het niet te weten mogen komen,

Dus moeten de planten echt zo klein mogenlijk blijven hoe kan ik dat het beste doen?

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou als het er echt om gaat dat ze klein blijven een Lowryder#1 of LR#2 nemen deze blijven relatief klein. Alleen ze brengen ook veel minder op dan een normale 'grote' plant omdat deze planten de autoflower eigenschappen hebben en al veel eerder in de bloei gaan, ongeacht de lichturen die ze krijgen.

 

LR#1 ±10-15g/plant

LR#2 ±15-45g/plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een normale plant (dus geen fucking lowrider) kort wil houden.. dan kun je de plant toppen (1 of meerdere keren) of je kunt de plant gaan pletten/pinchen. Verder zou je ook buiten rustig je plant kunnen scroggen.. door er een net boven te maken waar je de plant op vastbindt.

Al deze technieken worden ruimschoots uitgelegd op het forum.. dus ff de zoekfunctie hiervoor gebruiken als je wat meer wil weten over een techniek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je buuren het niet mogen weten, hoe ga je de lucht die er vanaf komt in de bloei dan verbloemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt.

Maar mijn vriend had vorig jaar op het balkon k2 planten in 10 liter potten, Best grote opbrengst volgendsmij 40 gram per plant en ze bleven ook nog klein zou dat geen goeie optie kunnen zijn?

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen, Ik had mijn ouders vorige week overgehaalt om dus tog 3 planten te nemen.

Ik had 5 pp stekken gehaalt 2 voor een vriend van me en 3 voor mezelf dus.

er staan er 2 in 12L emmers en 1 in een 8L pot.

Ze beginnen al flink te groeien de laatste paar dagen.

Ik zou zo even wat foto's plaatsen als ik weet hoe dat moet.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gehoort dat koeienmest goed voor je planten is.

Ik woon dicht bij de dijk en er licht veel koeienstront van de koeien.

Maar is gedroogde koeienstront ook goed of niet?

Want ik heb geprobeert op een beetje van die verse koeienstront op te rapen maar dat is echt te vies voor woorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasty dude..xD

Gr Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha... Das niet lekker nee... :lol: (denk ik :smoke ) Was het nog warm?

 

Droog is beter dan vers, vers is het nog erg zuur. Dat wil je niet hebben(In mijn handtekening hieronder staat een link naar een paar buitenplantjes die teveel voeding hebben gekregen).

 

Succes met je plantjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt ja het was echt mega smerig, Als je erin prikte liepen er allemaal kleine kever echt nasty.

 

Oke dan haal ik morge even wat droge koeienstront minder vies en sneller dus ik heb 1 klein schepje bij elke plant dus er kan nog wel wat droge bij maar bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop voor 10euro een flesje terra florres en daar hebben jij en je Mattie genoeg aan voor de hele ronde.

 

Smerige koeivlaai van me :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...