Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cerpintaxt

De Paddo Wordt Illigaal

Recommended Posts

en zo wordt er weer een stukje van onze vrijheid afgenomen. maar 1 voordeel we zijn weer een stukje dichter bij de christelijke ideologie. ik hoop dat ik straks nergens meer over hoef na te denken en alleen maar ja en amen hoef te knikken.....

 

hier het stukje uit de dag. http://www.dag.nl/Nieuws/Laatste-Digitale-Krant.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen to that...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote tering er nog aan toe

Een echte schande is het. christenen voeren al 2000 jaar terreur met hun sekte godsdienst

paddo's zijn niet verslavend omdat je maar eens 2 wekelijks kan gebruiken, schaadt de gezondheid niet omdat je het niet snuift, spuit of rookt en het een natuurlijk product is dat niet (chemisch) bewerkt is. Paddo's zijn soft-drugs. Van weed gaan er ook velen scheef en in de psychiatrie dus die argumentatie van die ----EDIT----duivel Klink houdt geen steek

Tijd voor een progrom van de Nederlandse bevolking tegen de christelijke kerk. wij willen niets te maken hebben met gevaarlijke religieuze gekken die zich christenen noemen. Ik noem het religieuze fascisten. Zij hebben ook geen respect voor ons atheïsten.

Zal ik maar een kweek kit moeten kopen tenzij het verbod nog niet van kracht is ? :dribble:

Misschien verkopen smartshops ze nog, maar ondergronds. Ik heb een paar emails van smartshops die ik vond door hun flyers hier thuis en ga vragen of ze iets kunnen regelen moest het verboden zijn. De taal van het geld zal ze wel moeten overtuigen :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...