Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowertjuh

Blowertjuh's Buitenkweek 2008

Recommended Posts

vette kweek, veel succes ermee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela, hier weer eventjes een update.

afgelopen maandag hebben we al een deel weggezet, alleen was ik toen mijn camera vergeten, dus daar kom ik later nog eens foto's van posten.

aankomende zaterdag gaan we er nog 20 wegzetten, van de eerste serie die we hebben.

ik zal niet vergeten me camera mee te nemen om een paar pica's te maken.

de 2 dames die hier buiten staan doen het ook lekker, daar heb ik nu wat foto's van:

 

med_gallery_13513_5088_1517884.jpg

 

med_gallery_13513_5088_1862949.jpg

 

med_gallery_13513_5088_174036.jpg

 

med_gallery_13513_5088_1524148.jpg

 

de dames zijn nu al onder het gaas geplaatst, omdat er vanavond een flinke wind wordt verwacht.

ik denk dat ik over 14 dagen al ken beginnen met het binden van de plant langs het gaas, maar daarover dan meer.

en hou dit topic zaterdag in de gaten, dan komen er meer foto's van buiten.

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Blower ben je daar een paar uur mee bezig geweest hahaha, Don`t Get High From Your Own Supply!

 

Maar mooi projectje man, zal leuk zijn in een hanging basket hahahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela,

 

hier komt weer een kleine fotoupdate, van de dames op het balkon.

van de andere dames ga ik over een maandje eens wat foto's maken, daar wil ik het liefste niet te vaak komen.

de dames op het balkon, die gescroggt gaan worden, doen het heel goed.

ze komen net boven het gaas uit, een centimetertje of 5 denk ik.

maar nu komt het, hoe moet ik scroggen?

moet ik dan de grote bladeren die bovenaan zitten weg halen, en dan opbinden, of moet ik die bladeren laten zitten?

dit is namelijk de eerste keer dat ik zo iets doe, ook alleen voor de lol eigenlijk.

het opbinden, dan moet ik toch op de plek waar de stam gaat knikken even rollen met mijn vingers, om de stam iets zachter te maken?

ik hoop dat er iemand een antwoord voor me heeft.

hier even wat foto's:

 

med_gallery_13513_5088_1249128.jpg

 

med_gallery_13513_5088_976645.jpg

 

med_gallery_13513_5088_2986644.jpg

 

med_gallery_13513_5088_983289.jpg

 

iedereen die tips heeft, mag ze hier achter laten, ik kan alle hulp gebruiken.

en uiteraard wordt het wietje verdeeld over de mensen die me hebben geholpen, al is dat wel pas aan het einde van het jaar.

tot de volgende keer.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man, niet gaan rollen die stammetjes, gewoon wachten tot ze een centimeter of 6 a 10 boven het net uitkomt en dan voorzichtig buigen ... gewoon plat binden op het net.

 

Succes ziet er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnxxx,

en dan nog de grote bladeren eraf halen?

ik heb ze nu totaal 3 keer getopt denk ik, nu stop ik er mee.

ik ga nog even kijken wat de onderste takken doen, anders ga ik die nog dieven tegen dat de dame in bloei gaat.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey blowertjuh het lijkt me handiger als je nu dieft dan stopt de plant ook geen energie meer in die nutteloze zijtakjes die later toch worden afgeknipt dan. maar je moet het zelf weten maar dat lijkt mij handiger :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, van 1 kant heb je gelijk, maar van de andere kant wil ik hem wel klein houden, en hij groeit nu al als een gek.

en dan ken ik later beter bepalen welke takken ik wel wil houden, en welke niet.

misschien komen deze trouwens nog in de grond te staan, zonder te scroggen, maar daaorover weet ik over 2 weken meer, dus de eerste 2 weken wordt er zeker nog niet gebonden.

 

greetzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...