Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

emilio santos

Emilio's Outdoor 2008

Recommended Posts

hey emilio .... da is die weer :)

 

gaat erguhh lekker heah :o.... ik merk ondanks het k*t weer hier dat de planten die en de vega fase staan groeien als kool ;) ik herkende mijn ultra haze helemaal niet meer buiten hahah :D

 

maar het is wel uitkijken geblazen voor je bloeiende planten met name die snow white !!! al kan die best wat hebben...

ze gaat nu week 7 in als ik het goed heb of ze naderd haar 8ste alweer .... ik zou haar tot zo'n 70 dagen laten staan ... onder de lamp en goede omstandigheden kan je na 8 1/2 week wel oogsten soms duurt het 9 weken ... maar buiten en gezien deze zomer denk ik dat de meeste planten (helaas) een weekje langer nodig zullen hebben ...

 

staan je auto ak47 ook al in de grond want deze zie ik nergens ????

 

veel succes dat zal wat lekkere smoke waar opgeleveren !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Masteryero,

 

Als ik het zo hoor gaat het met jou ultra haze ook erg lekker ;)

Klinkt trouwens lekker in de oren Ultra Haze :o .

 

Ik hoop dat ik de snow white zo gezond kan houden, zodat deze het 70 dagen gaat volhouden :)

 

Ik had trouwens besloten om van de Auto AK47 zadenkweek een apart verslag te maken, dus

geen wonder dat je deze nergens hebt kunnen vinden :D

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een knuppels ;)

ziet er lekker gezond uit, doe zo verder :D

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie gezonde planten hoor! Daar zul je zeker en vast een mooie oogst vanaf halen :wtf:. Ik hoop dat je geen toprot krijgt, maar dat zal wel niet. Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ultra haze is zeker een lekker wietje , of je nu nummer 1 , 2 of 3 neemt allebei lekerk om te roken als is de gnee die ik heb meer haze van smaak als die PUKKEL heeft gekweekt die heb ik van hem mogen proeven ... nu ben ik alleen kwijt of ik nu nummer 1 of 2 ana het kweken ben ....

 

er zat iig laos door gekruist en dat zit er bij die nadere 2 niet :wtf: zal het is op zoeken strax bij greenhouse...

 

wat ik trouwens wel komisch vind is hoe je dit topic bent bent geopet ( lees maar je ALLER eerste zin !!! )....

 

dit jaar kweek ik alleen maar lowryders :lol: ( sorry ben goed high moest het ff kwijt :wacko: )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties :tu

 

@Sedus,

Het waren idd knuppels, vandaag heb ik ze moeten inkorten ;)

 

@Wouter04,

Helaas heb ik wel flink last van toprot, hopelijk krijgen we snel mooi weer :lol:

 

@Masteryero,

Het was idd de bedoeling om alleen maar lowryders te gaan kweken, en nu heb ik een paar lowryders :huh:

 

En het is weer tijd voor een update....

Ik ben deze keer wat later met updaten maar ik ben een aantal dagen weg geweest.

Er is inmiddels van alles gebeurd, om te beginnen heb ik al een deel van de snow white moeten oogsten

i.v.m toprot. Deze snow white stond alweer 8 weken in bloei, nu maar hopen dat ik de rest nog

een paar weken kan laten door bloeien :D . Ik heb ook nog toprot in een van mijn lowryder#2

plantjes gehad, gelukkig was dit niet veel en heb ik dit eruit kunnen plukken. De purple Pineberry heeft

zijn naam waar gemaakt en is inmiddels purple geworden :D . Verder is de grootste snow white in bloei

geschoten en nadert het einde van de bevruchte purple pineberry. Ik heb wel iets raars met deze bevruchte

purple pineberry, sommige zaden onkiemen namelijk in de toppen, is dit normaal?

 

Hier de brood nodige foto's :yummy:

De snow white die inmiddels 8 weken in bloei staat, jammer dat ik er al een deel van heb moeten oogsten door

de toprot.

gallery_6975_5061_291742.jpg

De geoogste topjes (120gram nat)

gallery_6975_5061_187995.jpg

gallery_6975_5061_308556.jpg

gallery_6975_5061_95376.jpg

 

De 4 bevruchte lowryder#1 dames.

gallery_6975_5061_212263.jpg

gallery_6975_5061_90385.jpg

 

De Purple pineberry (20 dagen bloei)

gallery_6975_5061_280665.jpg

gallery_6975_5061_145684.jpg

gallery_6975_5061_148049.jpg

 

De grote snow white in de 65Liter kuip (3 dagen bloei)

gallery_6975_5061_234868.jpg

gallery_6975_5061_12575.jpg

 

De 2 bevruchte lowryder#2 dames.

gallery_6975_5061_166812.jpg

 

De snow white in de volle grond.

gallery_6975_5061_209628.jpg

 

De andere snow white in de 65liter kuip.

gallery_6975_5061_385089.jpg

 

En tot slot de bevruchte purple pineberry waarbij de zaden spontaan beginnen te onkiemen

in de grond maar ook in de toppen :o

gallery_6975_5061_334934.jpg

gallery_6975_5061_51513.jpg

 

Dat was m weer.

 

Grtz,

Emilio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he emilio,

jammer van de rot man!!

het wietje ziet er verder wel super uit hoor, ik zie het verschil tussen binnen en buiten wiet niet meer bij die toppen van jouw,mooi wit wietje :)

 

wel jammer dat je je pineberry zaden niet oogst ,als ze al in de top ontkiemen zijn ze wel klaar lijkt me :D

 

laters :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi emilio santos, jij hebt ook in de snow white al budrot ik zelf had gisteren 2 topjes afgeknipt ivm met budrot.hou het in de gaten het zou jammer zijn.

 

GR>LULLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere topjes emilio :)

Geniet er maar van!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey emilo... iig gefeliciteerd ... jij hebt al iig kunnen oogsten !!!! misschien nog niet helemaal geplant maar goed ... 8 weken voor snow white is dan wel het minimum maar het kan tog...

 

dat het je smaken mag :) is het een beetje compact ????

 

succes met de rest van de planten ... zo te horen kun je je bevruchtte pineberry hier en daar wel oogsten :D

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties :D

 

@Wierieman,

De zaden waren idd klaar :o.

 

@Lullo,

Ja echt bale van die toprot, en als het op een paar plaatsen in je top zit heb je in een mum van tijd

geen top meer over. Gelukkig komt er beter weer aan voor de toppen ;) .

 

@BASS,

Ik zag dat de toppen bij jou ook erg lekker gaan :tu .

 

@Masteryero,

De topjes waren al best compact, maar ik laat de rest van de topjes nog een paar weken rijpen want ze

kunnen nog compacter :yummy: .

 

Update,

 

ik heb de helft van de bevruchte purple pineberry geoogst, daar zijn ongeveer 500 zaden van af gekomen :)

Ik had ze ook voor de zekerheid wat langer in de plant laten zitten zodat ze goed zouden rijpen. Vandaag ga ik de

rest van de zaden oogsten, omdat de plant helemaal op is en de zaden rijp zijn beginnen ze uit de plant te vallen en

dat moeten we natuurlijk niet hebben :D.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou emilio dan zit jij niet zonder werk vandaag ... veel succes en op naar de 1000+ HEAH :D

 

ga je van de topjes die overblijven nog wat zeef hasj van maken ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker emilio!! Ik heb zelf ook bij de ppb gehad dat ze onder in de pot al weer begonnen te groeien haha.

Dan zijn de zaden wel klaar,zoizo hebben ze een hele goede kiemkracht is mijn ervaring!!

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties :D

 

@Masteryero,

Ik zat idd niet zonder werk, vandaag ben ik er ook nog een tijdje zoet mee geweest :o .

Nu had ik er wel extra werk bij gekregen, heb namelijk de rest van de snow white ook moeten oogsten

i.v.m de toprot :D .

 

@Tnt,

Fijn om te horen van de echte zaden expert dat de zaden nu goed zijn en goede kiemkracht zullen hebben :) .

 

Ff nog een kleine update,

Ik heb inmiddels de hele snow white geoogst, deze bleef maar last van toprot houden.

En ik heb de bevruchte purple pineberry helemaal geoogst, en hier zijn in totaal 1581 zaden

vanaf gekomen.

 

Hier nog wat plaatjes...

De topjes van de snow white.

gallery_6975_5061_244266.jpg

 

En de geoogste purple pineberry zaden.

gallery_6975_5061_106238.jpg

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei oei oei wat een lekker krantje met toppen! die zaden zier ook heeeeel goed uit gefeliciteerd hoor emilio!!!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie zaadoogst ES !

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties :smoke

 

@Blommner,

Thanx Blommer, ik hoop over een tijdje ook zo'n lekker krantje met toppen in jou verslag te zien ;)

 

@Suffie,

Thx Suffie.

 

En het is weer tijd voor een update...

Bijna alles gaat nog op rolletjes, alleen met een van de Lowryder#2 dames gaat het iets minder.

Verder gaat alles zijn gangetje, de andere Lowryder#1 en #2 dames gaan rustig verder met het

aanmaken van zaden. De purple pineberry staat inmiddels alweer 30 dagen in bloei, de topjes hiervan

beginnen ook steeds lekkerder te ruiken :P . Met de Snow white's in de kuipen gaat het ook erg goed,

een ervan staat nu 2 weken in bloei, de andere word nu ongeveer een week verduisterd, dus het zal

niet lang meer duren voordat deze in bloei gaat. En tot slot de Snow white in de volle grond, deze groeid

met het warme weer van de laatste dagen echt als kool.

 

Hier de foto's.

De vier Lowryder#1 dames.

gallery_6975_5061_72362.jpg

 

De gezonde Lowryder#2 dame.

gallery_6975_5061_206150.jpg

 

En de zieke Lowryder#2.

gallery_6975_5061_81366.jpg

 

De Snow White in de volle grond.

gallery_6975_5061_66893.jpg

 

De Snow White die nu een week is verduisterd.

gallery_6975_5061_246369.jpg

 

Deze Snow White staat nu 2 weken in bloei.

gallery_6975_5061_295436.jpg

gallery_6975_5061_205925.jpg

gallery_6975_5061_75614.jpg

 

En tot slot de Purple Pineberry (30 dagen bloei)

gallery_6975_5061_304445.jpg

gallery_6975_5061_94840.jpg

gallery_6975_5061_60526.jpg

 

Dat was het weer.

 

Grtz,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die Purple Pinebary's zien er prachtig uit!!!

Hoe ruiken ze?

Vette zaadoogst heb je daar :smoke

 

Ik denk dat teveel regen de plantjes wat geel maakt. Misschien een plastiek over je potten spannen...

 

Veel succes nog

 

tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dames die je daar laat zien, ES !

Je doet het prima :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat heel erg lekker en het is ook leuk om men purple pinberrys weer eens terug te zien!!

En wat zien ze er lekker uit,uit ervaring kan ik zeggen dat ze gigantiese toppen kunnen geven en absoluut heel erg bestendig zijn tegen toprot

 

Succes met deze mooie dagen

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Emilio santos

 

Wat een mooie purple pineberry heb je daar :smoke

Ze wordt hoe ouder hoe mooier, ben benieuwd hoe dik die toppen gaan worden .

Veel zon toe gewenst en succes.

 

Gr knutsel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ik denk dat ik ik er daar volgend jaar ook één van zet, dat zijn ook vroegbloeiers hé ? Rond welke tijd gaan die natuurlijk bloeien ?

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooow, :smoke die pineberry, ik hoop dat die pineberry's van mij ook zo paars worden.

Prachtige plant, de rest ziet er trouwens ook goed uit.

 

Grtz Lowryder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer bedankt voor jullie reacties :smoke

 

@Tox,

De Purple pineberry's ruiken heerlijk, het word volgens mij een fruitig wietje :rofl .

 

@Suffie,

De dames doen het idd erg goed dit jaar ;) .

 

@Tnt,

Ik ben ook nog altijd zeer tevreden over deze purple pineberry's, de toppen worden idd al lekker groot ;) .

Weet je trouwens hoe lang het ongeveer duurt totdat deze purple pineberry buiten is afgebloeid? Ik las namelijk ergens

op het internet dat deze binnen na ongeveer 6 weken klaar zijn, maar over de bloeitijd buiten heb ik niks kunnen vinden.

 

@Knutsel,

Het is echt een mooi soortje :D

Met de toppen gaat het wel goed komen denk ik, deze groeien namelijk als kool :P .

 

@Keesthemad,

Wat ik zo op het net heb gelezen is het idd een vroegbloeier, alleen wanneer ze natuurlijk gaan bloeien weet ik

niet, deze heb ik verduisterd. Ik denk dat Tnt wel weet rond welke tijd de natuurlijke bloei begint :D .

 

@Wietplant Lowryder,

Ik denk dat dat wel goed gaat komen, als ze eenmaal in bloei zijn geschoten worden ze in een razend tempo paars B)

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ze ongeveer 7 weken laten staan in de bloei en dat is binnen en buiten

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...