Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jony-weed

Beginneling Vraagt Hulp

Recommended Posts

na een mislukte guerilla kweek vn vorig jaar wil ik indoor dn mr ik woon ng bij m'n ouders en wil iets niet te groot hebben jullie idean

oei bn me vergete voor te stel ik noem jonathan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jonathan welkom hier op het WF maar zou je zo vriendelijk willen zijn om gewoon A.B.N te gebruiken.

dat leest voor de meeste forum gebruikers wel zo prettig ;) .

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmmmmmmmmmhh

 

voor zover ik jou kan begrijpen??

 

willen je ouders niet te veel planten of een niet te grote kweekruimte?

 

als het om niet te veel planten gaat chech dan de scrog metode even na ;)

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn ouders weten niet wat er in het hok komt te komen maar het mag ni te groot worde ik dacht de hoek van mn kamer te gebruike zon 1 m op 1,5m en ik zou het 2 m hoog wille wat heb ik alemaal nodig zijn 2x 400 watt genoeg of.???

 

wat bedoel je met A.B.N.??? ;)

;) :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg vaag verhaal. Je woont bij je ouders thuis en die mogen niet weten wat er allemaal in dat hok komt en je wilt maar gelijk 800 watt ophangen op een vierkante meter. ;)

 

Ga eerst maar eens even lezen in De Bouwdoos waar dit topic ook thuishoort. Verplaatst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag hem gewoon zijn leeftijd? ;)

Ik zou hier niet aan beginnen Jonathan alvorens je het op z'n minst hebt voorgesteld aan je ouders.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen jullie gwn advies geve mn ouders regel ik zelfs wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk da ik ga kiezen voor een kas van 1 m op 1 m op 2 mhoogte daarin komen er 2 verdiepingen met elk 400 watt lampen en z/w folie ik ga eerst 10 big bud zaden kopen en die allemaal laten uitgroeien ook de mannetjes zo heb ik meer zaad ( hoeveel zaden schatten jullie???) die zaden ga ik volgende zomer gebruiken voor een guerilla waar ik ongeveer 40 plantjes ga neerzette kheb al een plaats van 250 m2 maar ikg maar 50 m2 of iets minder gebruiken .

Wat denken jullie er van sugesties zn altijd welkom

met dank van jony-weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmh BIG bud met 1 meter groeiruimte

ik dacht dat ik al te weinig hoogte had in mijn hok

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk da ik ga kiezen voor een kas van 1 m op 1 m op 2 mhoogte daarin komen er 2 verdiepingen met elk 400 watt lampen en z/w folie ik ga eerst 10 big bud zaden kopen en die allemaal laten uitgroeien ook de mannetjes zo heb ik meer zaad

dit gaat helemaal nergens meer over. Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...