Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dr.SmO_okeAlot

*noob On-line

Recommended Posts

Geachte wietforum members :D

 

Ik was aan het zoeken naar een infobron ivm kweken en toen kwam ik hier terecht , en wat ik hier zo allemaal zie staat mij best wel hard aan :D :D *voelt zich noob :P

 

Nu was ik zelf eens van plan om een plantje te gaan kweken omdat het mij echt wel aangenaam lijkt om zo eens je eigen "kweeksel" te smoken :D :D

 

Nu ben ik van plan om buiten 1 of 2 plantjes te zetten maar wil niet moeilijk doen ofzo maar als ik stap voor stap elke foto hier op zet kunnen jullie mij dan een beetje verderhelpen ? Niet dat het volledig mislukt ! ;)

 

Ik weet van paar kameraden dat je ze best kan ontkiemen begin mei kan dat?

En dan een weekje of 3 voor late groeien onder een TL lamp zodat ze nadien buiten kunne staan ( in een serre btw ) weet niet of dit iets verschil uitmaakt..

 

Nu ben ik stilaan aan het zagen dus kga afsluiten :D zodra ik mijn zaadjes heb zal ik een foto maken van hoe ik ze ontkiem als dit goed is voor jullie?

 

Mvg ;) :D

 

 

Keeeep onnn smokinnnn' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeet Doc

 

Je bent nieuw en dan krijg je hier idd zéér veel info te slikken. ;)

 

Maar onthoud goed dat hier veel pro's tussenzitten.

 

De cannabisplant is eigenlijk een plant als een andere: als ze water, licht en goede grond heeft, dan groeit ze.

Ik lees dat jij je planten in een serre kan zetten: da's super!

En je hoeft helemaal niet te klooien met lampen enzo hoor.

 

Je planten kan je inderdaad begin mei laten ontkiemen. Eigenlijk kan je dat nu al doen, aangezien je in een serre kweekt. Alhoewel ze nu nog relatief traag zullen groeien, waardoor je motivatie misschien vermindert...

 

Kort samengevat:

je ontkiemt de zaadjes (gewoon enkele dagen tussen natte watjes leggen)

je plant de zaadjes met hun staartje naar beneden zo'n 1cm diep in de aarde (hier staan vele grondrecepten maar standaard potgrond does the job too)

daarna zorg je gewoon dat de plant water en licht krijgt, niet zo moeilijk denk ik? ;)

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok merci voor je reactie !

Ik denk dat ik zon 8 plante in men serre ga zette maar ivm voeding, dat moet je ze toch pas geven een weekje voor de bloeiperiode niet? of zoiets... hebk ooit ergens gehoord ! :D

En nee klooie met lampen was k ook niet van plan :D kost allemaal teveel stroom en dergelijke kan ik mij nog niet permitere, miss na de zomer wel :D hahah :) ;)

 

Peace ;)

 

Yeet Doc

 

Je bent nieuw en dan krijg je hier idd zéér veel info te slikken. :D

 

Maar onthoud goed dat hier veel pro's tussenzitten.

 

De cannabisplant is eigenlijk een plant als een andere: als ze water, licht en goede grond heeft, dan groeit ze.

Ik lees dat jij je planten in een serre kan zetten: da's super!

En je hoeft helemaal niet te klooien met lampen enzo hoor.

 

Je planten kan je inderdaad begin mei laten ontkiemen. Eigenlijk kan je dat nu al doen, aangezien je in een serre kweekt. Alhoewel ze nu nog relatief traag zullen groeien, waardoor je motivatie misschien vermindert...

 

Kort samengevat:

je ontkiemt de zaadjes (gewoon enkele dagen tussen natte watjes leggen)

je plant de zaadjes met hun staartje naar beneden zo'n 1cm diep in de aarde (hier staan vele grondrecepten maar standaard potgrond does the job too)

daarna zorg je gewoon dat de plant water en licht krijgt, niet zo moeilijk denk ik? :D

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...