Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
La Cucharacha

Een Plant In Het Zicht Is Een Plant Die Niet Zwicht !!

Recommended Posts

Ik zat even wat te koekeloeren op planetganja.com en zag een leuk plaatje wat ik wel wou delen met jullie van een jongen die een wietplant neerzet naast het p**liti*bureau , misschien een contest uitroepen ??

 

gallery_9937_4388_4802.jpg

 

gallery_9937_4388_40535.jpg

 

Wie maakt de mooiste foto,s van een wietplant op het terrein van het p**iti*bureau ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe zo'n idee hadden een kameraat van mij en ik ook een keer. Gewoon een paar vogelhennep opkweken en dan voor het gemeentehuis in de gemeentetuin neerzetten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vriend van me deed dit ook bij zen kameraden van de politie ;) daar hebben ze regelmatig plantjes moeten verwijderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eigenhandig 5 stekken de grond in knallen... Geen PB toch ?

 

Maarja, wat schieten we er mee op.

 

We kunnen blijven provoceren en afdwingen, of we kunnen samen sterk staan en pleiten voor een duurzame oplossing, feiten boven water halen, voorliegende overheden confronteren en de wereld een betere plaats maken.

 

Sta je hier achter ? Let dan de komende dagen even goed op op aankondigingen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoooooow Kees helemaal mee eens, jammer voor zulke mooie planties en stel je voor dat het een dame is die daar voor de deur gaat bloeien, oogsten s nachts als ze slapen of niet dienst draaien hahahahaha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter 1tje planten, dan dat ze ze weg komen halen é :D

6jaar geleden hebben 2 bobjes m'n buitenplanten komen weghalen.

Maar ze hadden pech, geknipt en in de vrieser.

Kheb ze een zaag gegeven en ze laten doen, ze hebben alle afval meegenomen ;) en nog een 60g wiet dat bloot lag. :D

M'n zakken hebben ze niet gecontroleert en me vriezer dus ook niet.

Toen mee voor ondervraging en daar dan 4 uur moeten lullen waar ik me wiet haal en of ik meebreng voor vrienden, dat ik perfect woon voor dealen tussen 3 scholen,...

We zijn 6jaar later en nog niets gehoort, maar dat beeld hoe ze die takken zaagden en al dat afval in hun mooie volvo stopten is echt :D :)

Die mannen kun echt wel niet meer dan een stylo vasthouden.

Jammer, maar toch zalig beeld die in me kop blijft.

 

Na het zien van deze foto's weet ik waar me mannelijke lowrydrers heen gaan ;)

 

El Fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...