Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Whaptidoo

Welke Wiet Of Hasj Moet Ik Hebben?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben vrij nieuw in de wereld van de hasj en wiet en ik vraag daarom om advies welke wiet ik moet nemen. Ik wil graag high worden; een intensere kleur- en geluidsbeleving, verhoogde creativiteit en activiteit van de geest. Echter weet ik nu niet welke soort ik moet nemen, of of ik has of wiet moet nemen. Daarom vraag ik hier om advies voordat ik bij de coffeeshop kom zodat ik enig referentiemateriaal heb. Dus wat moet ik nemen, hasj of wiet, en welke soort dan wel? De prijs moet een beetje binnen de preken blijven en aan antwoorden van: "Je bent nog maar een beginner, dús moet je dit en dat nemen." heb ik eigenlijk niet zoveel. Overigens heb ik zelf een eigengemaakte laboratoriumopstelling om te vaporizen, vandaar de vraag ook of ik hasj of wiet moet nemen.

 

Alvorens dank.

 

Groet,

 

Whaptidoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou een neville's haze of iets gelijkaardig nemen( kalimist, arjan's haze #1,...)

 

EDIT: dit zijn wel sterke soorten en kunnen wel wat straf zijn voor de eerste keer, maar het zijn wel echte pareltjes

 

mvg

Edited by Mushed

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt niet zo veel uit ;iedereen anders zou ik zeggen.

 

maar zeker zijn dat je het van de shop koopt en nie een willekeurige kerel op straat en dan in het zakje 0,3 g wiet in zit en 0,7g andere rotzooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip 1: ga naar een goede coffeeshop en vraag gewoon wat uitleg aan de kerel of het meisje achter de toog. Als ze zelf niet weten wat ze verkopen en wat het doet, ga dan gewoon terug naar buiten en stap een andere shop binnen.

Tip 2: begin rustig. Ga niet gelijk voor de "amnesia haze" of Ice-O-lator. Neem een niet te zwaar soortje als skunk, Northern Lights of Hindu Kush (zijn allemaal vrij courrante soorten).

Tip 3: Neem van wat verschillende soorten een grammetje mee, draai een beetje in een vloeitje als je lekker thuis zit en zie wat het doet. Weet je gelijk of je het ok vindt of niet. Iedereen reageert nl anders op een bepaalde soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen kan anders op soorten reageren. Maar in het algemeen zijn de kwaliteiten die whaptidoo zoekt, te vinden in pure sativa wiet zoals die geteeld worden in de (sub-)tropen. Dit is hier in nederland zo goed als niet te krijgen, behalve zwaar gedegradeerde (door persen en algemene behandeling) wiet zoals de thai of jamaican uit coffeeshops.

De next best thing is een soort te kopen die voornamelijk sativa is zoals de soorten die mushed aandraagt (haze) :o Hier zit wel meestal ook een deel indica bij in de genetica wat vaak al genoeg is om er ook deels stoned en lam van te worden (i.p.v. alleen high, energiek, creatief).

 

Wat betreft hash is het gewoon uitproberen, er wordt alleen veel meuk verkocht in coffeeshops waarbij andere substanties in de hash zijn vermengd. (test: prik een klein korreltje hash op een speld en verbrand het. Is de rook wit en blijft er witte as over? is een aanwijzing dat het goed kan zijn).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, bedankt allemaal, vooral de laatste twee posts vond ik heel handig. Ik denk dat ik dan maar eens gewoon naarbinnen ga en eens even wat ga vragen, met deze info in mijn achterhoofd. Ik denk, met mijn kennis, dat haze dan een van de beste opties is, maar dat zie ik dus wel in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net van die supperskunk van de toermalijn geblowt en ik ben er niet echt high van

dus ik denk dat je die ook eens kan proberen ;)

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...